hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 01., csütörtök - Malvin.
hirdetés

Fenntartható higiénia a boltokban

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak. A bevásárlókocsik fogantyúját egyetlen mozdulattal fertőtlenítő eszköz nem csak a mostani járvány elleni védekezést segítheti, de a jövőben, a szigorodó tisztasági előírások betartásában is fontos szerepe lehet

hirdetés

A koronavírus-világjárvány kitörése óta kiemelt figyelmet kap a közös terek, a közös használatú tárgyak fertőtlenítése, de a személyes higiéniára is fokozottabban ügyelünk. Ennek megfelelően óriásit nőtt a kéz- és egyéb fertőtlenítőszerek, valamint a szappanok iránti kereslet. A nagy forgalmat bonyolító kiskereskedelmi egységek is komoly erőfeszítéseket tesznek a megfelelő tisztaság fenntartására, hiszen a vásárlói térben jellemzően sok ember tartózkodik egyszerre, illetve fordul meg a nap folyamán.

 

Beth Ann Kaminkow, a Geometry globális vezérigazgatója szerint „az ún. fizikai üzletek fontossága a járvány idején sem szűnt meg, pedig számos elemzés jósolta a hagyományos boltok végét. Az élelmiszerboltok, a közértek, a patikák vagy a kerékpárüzletek nagyon is életben maradtak: nemcsak a legalapvetőbb termékekhez és szolgáltatásokhoz segítik hozzá az embereket a lakóhelyük környezetében, hanem a járvány előtti élet helyszíneiként tekintünk rájuk. Ahogy a világban fokozatosan oldják fel a különféle járványügyi korlátozásokat, a fenntartható higiénés megoldások fontossága is egyre nagyobb lesz.”

A Geometry által kifejlesztett Handle on Hygiene hatékony támogatást nyújthat a kiskereskedelmi szektor számára, hiszen biztonságos, a vásárlók egészségmegőrzését támogató és a vírus terjedését akadályozó megoldásról van szó. Az egyedülálló eszközt öt évvel ezelőtt az ügynökségcsoport közel-keleti és észak-amerikai csapata, valamint a retail dizájner Barrows álmodta meg az Unileverhez tartozó Lifebuoy márka számára. A bevásárlókocsik fogantyúját egy mozdulattal fertőtlenítőszerrel bevonó, és azt a mikroorganiuzmusoktól 99,9 százalékban megszabadító megoldást több mint ötszáz szupermarketben használták sikeresen két éven keresztül. Miután a vásárló levette a polcról a megvásárolni kívánt terméket, a fertőtlenítő folyadékot tartalmazó eszközt a kocsi fogantyúján végighúzva, majd a fogantyút ismét megfogva mind a kéz, mind a fogó megtisztítható, így a higiénia a teljes bevásárlási folyamat alatt biztosított.

„A Geometrynél más, friss szemmel nézünk a kereskedelemben rejlő lehetőségekre. Ma, amikor a kiskereskedelem példa nélküli átalakuláson megy keresztül, szeretnénk az iparágat innovatív és fenntartható és higiénikus shopper megoldásokkal is segíteni, akár globális szinten” – mondta Nick Walsh, a Geometry MENA, a cégcsoport közel-keleti és észak-amerikai irodájának vezérigazgatója.

A körültekintőbb higiénés igényeknek megfelelően a vásárlási élmény alapvetően megváltozott. Az Arizonai Egyetem kutatása szerint a bevásárlókocsik fogantyúján akár több mint 1 millió mikroorganizmus élhet, köztük veszélyes baktériumok is. Az ilyen felületek fertőtlenítési rendje a mostani járványhelyzet következtében a jövőben várhatóan tartósan szigorúbb lesz a korábbinál. A YouGov közvéleménykutató szerint például a vásárlók világszinten több mint 60 százaléka kerüli a tárgyak érintését, a Global WebIndex Report adatai pedig azt mutatják, hogy a fogyasztók fele a lehető legrövidebb időt igyekszik eltölteni az üzletekben. A Nielsen előrejelzése szerint a jövőben kiemelten fontos lesz továbbá a fogyasztók számára az ellátási lánc és annak egészségügyi és biztonsági tényezőinek átláthatósága.

„Míg a világ nagy kereskedelmi láncai fontos lépéseket tettek a vásárlók támogatása és védelme érdekében, a Geometrynél úgy gondoljuk, hogy a jelenlegi helyzetre adott válaszoknak fenntarthatónak és hosszú távon használhatónak is kell lenniük. A szektor és a fogyasztók támogatása érdekében így újraindítjuk a Handle on Hygiene gyártását, jelentősen alacsonyabb egységár mellett” – tette hozzá Nick Walsh.

„Nagyon örülünk annak, hogy sikerült egy, a magyar piac számára is megfizethető gyártási megoldást találni erre az eszközre, amely a jelenlegi helyzetben különösen aktuális. Már elindult az egyeztetés néhány ügyfélpartnerünkkel a hazai piacon is a termékkel kapcsolatban, bízom benne, hogy hamarosan már itthon is biztonságosabban tudjuk majd használni bevásárlókocsinkat a legtöbb kereskedésben” – mondta Sályi Réka, a Geometry magyarországi ügynökségcsoportjának ügyvezető igazgatója.

A Geometry felkészült arra, hogy több mint 25 piacon akár több százezer darab terméket is legyártson. A technológia az elsődleges, már kipróbált áruházi alkalmazás mellett a reptéri poggyászkocsikon, a tömegközlekedési eszközökön elhelyezett kapaszkodó rudakon vagy egyéb kapaszkodókon, korlátokon is egyszerűen használható lehet.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!