hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 18., hétfő - Piroska.
hirdetés

Indul az Év Boltja 2018!

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország meghatározott szempontok szerint legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, illetve, hogy a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével felhívja a figyelmet a legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre.

A pályázatokat 2018. március 9-ig, 18 óráig várjuk!

A versenyre 10 főkategóriában nevezhetnek üzletek, illetve az azokat működtető láncok.



Újdonság idén, hogy külön főkategóriával várjuk a benzinkúti shopok nevezéseit!
A beadott pályaműveket részben a kereskedelemben, illetve az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberekből és kreatív, illetve kommunikációs szakemberekből álló zsűri, részben pedig az Élelmiszer Online-on zajló közönségszavazás keretében, a tágabb értelemben vett FMCG szakma képviselői és a vásárlók értékelik és díjazzák. A versenyre pályázhat minden Magyarországon, a nevezési időszak alatt működő kisebb-nagyobb, elsődlegesen élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egység üzemeltetője.

A nevezéseket folyamatosan várjuk!

Az online közönségszavazást a nevezési határidő lezárása után, az Élelmiszer online felületén rendezzük meg, ahol 2018. áprilisáig lehet értékelni a versenyre beérkezett boltokat.
A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése.

A verseny menete:

•    nevezési határidő: március 9.
•     Nevezés ITT>>>
•    online zsűrizés: március 23 – április 3.
•    személyes zsűrizés: április 5.
•    díjátadó: április 26.

FŐDÍJAK

Minden kategóriában egy arany díjat ítélünk oda, de a zsűri fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban, ha úgy látja jónak, akár több díjat is odaítéljen, illetve arra is, hogy bizonyos díjakat ne osszon ki.
A nyerteseket bemutatjuk az Élelmiszer szaklapban és az Élelmiszer Online-on. Az adott kategória nyertese használhatja „Az Év Boltja 2018” címet a kommunikációjában és üzleteiben „Az Év Boltja 2018” logót.
A verseny szakmai zsűrije fenntartja a jogot, hogy a beérkezett anyagok alapján, a pályamunkák ismeretében kiossza  "Az év kiskereskedelmi lánca" díjat.

KÜLÖNDÍJAK

1.) Közönségszavazás

A közönségszavazás során összesen egy díjat adunk az összes kategóriába érkezett nevezések közül annak, aki az interneten a legtöbb szavazatot kapta.

2.) Az Év Boltja 2018 NÉBIH különdíj

Az Év Boltja 2018 verseny szakmai partnereként a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal különdíjat ajánlott fel azoknak az üzleteknek, amelyek a helyi termékek népszerűsítését is fontosnak tartják.
Az alábbi értékelési szempontok megadását kérjük a különdíjra pályázó kereskedelmi egységektől:
- a teljes élelmiszer szortimentre vetítve hány százalék a hazai előállítású termékek aránya;
- az alábbiak közül mely termékkategóriákban és milyen arányban érhetőek el hazai előállítású termékek:
•    kenyér és pékáruk,
•    tej és tejtermékek,
•    friss zöldség és gyümölcs,
•    zöldség és gyümölcs konzervek,
•    hús és húskészítmények,
•    tojás,
•    étolaj és zsiradékok,
•    alkoholtartalmú és alkoholmentes italok,
•    édességek

- kérjük megadni, hogy a fentieken kívül van-e olyan élelmiszerkategória, amelyben nagyobb arányban vannak jelen a hazai előállítású termékek a külföldihez képest.
A különdíjra pályázók esetében a NÉBIH fenntartja a jogot, hogy a pályázatban foglalt információk hitelességéről – a különdíj nyertese/nyertesei esetében – meggyőződhessen.

3.) Az Év Boltja 2018 Élelmiszer szaklap friss áru különdíj

A tavalyi évhez hasonlóan az Élelmiszer szaklap idén is különdíjjal jutalmazza a nevező üzletek friss áru termékeinek (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs, tejtermékek) választékát, kihelyezését, speciális megoldásait, különleges termékeik jelenlétét a teljes kínálatban.

Kritériumok a különdíjhoz:

•    Az üzlet teljes árukínálatából milyen arányt képviselnek összességében a friss áruk százalékos arányban?
•    A friss árukon belül milyen arányt képviselnek (%-ban) a pékáruk, húsáruk, zöldség-gyümölcs, tejtermékek?
•    A friss áruk minőségének, frissességének megőrzése érdekében milyen kihelyezést alkalmaznak az üzletben?
•    Vevői tájékoztatás eszközei: pl. a származási hely megjelölésén túl egyéb, a friss árukra vonatkozó információkat alkalmaznak-e?


(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!