hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 30., péntek - Alfonz.
hirdetés

Luxussá válhatnak a tejtermékek a briteknél

Borús időszak köszönhet be a sajt-, joghurt- és vajkedvelő britekre: jelen állás szerint ugyanis Nagy Britannia EU-ból való kilépése a mindennapi tejtermékek nagymértékű drágulását eredményezheti.

hirdetés

A The Guardian a napokban közzétette a The London School of Economics jelentését, mely az ország egyik legnagyobb tejipari vállalatának, az Arla Foods-nak a megbízásából készült el.

A dokumentumban írtak szerint, ha a britek kormánya nem jut valamiféle konszenzusra az Európai Unióval az ügyben, akkor az ország kereskedelmi költségeinek növekedése, illetve a munkaerőhöz való korlátozott hozzáférése alapvető élelmiszerek árainak emelkedését, egyszersmind pedig azok hiányát okozhatja. A szigetország márpedig rá van szorulva például egyes tejtermékek, illetve az azok előállításához szükséges tej behozatalára, hiszen e téren a termelési kapacitásuk véges.

Kereskedelmi egyezmény hiányában a Brexit után e termékekre a határon vámot kell majd kivetni, ráadásul az ellenőrzésre váró konténerek esetében hét perc 111 fontnyi plusz költséget eredményezne.


Ash Amirahmadi, az Arla Foods nagy-britanniai vezetője szerint az ország importált tejtermékek iránti függése komoly gondokat eredményezhet az ellátási láncban. Ahogy mondta: nemcsak a vaj, a joghurt, vagy éppen a sajt ára érheti el a luxuskategóriát, hanem például a csecsemőtápszereké is. Amirahmadi elismerte, hogy a Brexit lehetőségeket teremthet az ország iparága számára, egyúttal figyelmeztetett arra is, hogy az önellátó tejtermeléshez szükséges infrastruktúra kiépítése évekbe is telhet.

- Jelen pillanatban a legfontosabb a zökkenőmentes vámeljárás elérése, illetve a legfontosabb munkaerőhöz való hozzáférés elősegítése – tette hozzá a cég szigetországi vezetője.

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!