hirdetés
hirdetés

Plusz 400 000 forint kreativitásért

Ismét elindult a Tesco helyi közösségeket támogató pályázati programja, az „Ön választ, mi segítünk”. Az eddigi hat fordulóban az áruházlánc közel 700 környezetszépítő, oktató-felzárkóztató és egészséges életmódra nevelő program megvalósulásához járult hozzá összesen több mint 190 millió forinttal. Idén a legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat további 400 ezer forintos különdíjat nyer. A jelentkezéseket november 11-én 12 óráig lehet leadni a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon keresztül.

hirdetés

A Tesco számára fontos, hogy támogassa azokat a helyi közösségeket, ahol vásárlói és munkatársai élnek, ezért hívta életre 2016-ban az „Ön választ, mi segítünk” programját. A pályázatra – amely a mai napon indult és november 11-én délig tart - olyan helyi szervezetek, baráti közösségek, alapítvánnyal nem rendelkező bölcsődék, óvodák és iskolák, továbbá nonprofit kis- és középvállalkozások, társasházak és lakásszövetkezetek jelentkezését várják, akik kezdeményezésükkel a helyi közösség életének fejlődéséhez járulnának hozzá. Legyen az akár egy közös tér felújítása, állatvédelmi vagy művészeti program, esetleg önkéntesek képzése a rászorulók megsegítésére. Idén először a legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat további 400 ezer forintos különdíjat is nyer a szakmai bírálók döntése alapján.

A program eddigi hat fordulójában közel 2500 pályázat érkezett. Ezek közül a Tesco vásárlói csaknem 17 millió szavazattal választották ki azt a közel 700 kezdeményezést, amelyek végül az áruházlánc összesen több mint 190 millió forintos támogatásával valóra válhattak.

A szervezetek az eddig fordulókban is változatos és izgalmas programokkal küzdöttek a vásárlók voksaiért. Többek között csapatépítő eseményekkel, drogprevenciós előadásokkal, a fogyatékossággal élők fejlesztését segítő programokkal vagy hagyományőrző aktualitásokkal. A Bodrogkisfaludi Közhasznú Egyesület faluközösség-építő kezdeményezésére elnyert százezer forintos támogatás jó példa arra, hogy már a legkisebb összegű segítséggel is hatékony eredményeket lehet elérni. „Összekovácsolódunk, ilyenkor találkozunk, bármit meg tudunk beszélni. Nem csak odaköszönünk egymásnak rohanva a bevásárlás közben. Itt mindenre van idő” – mondta Szikszai Andrea, az egyesület aktív tagja a felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt szóló, színes programokkal tarkított ünnepélyes tájháznyitó kapcsán.

Novaji Remélők már két alkalommal is pályáztak, hogy az UNESCO szellemi kulturális örökséghez tartozó egyedi farsangi szokás életben tartásához biztosítani tudják a szükséges öltözékeket. Ahogy az egyesület elnöke, Dobó Zsófia fogalmazott: „Mindenkinek javasolni tudom, hogy legyenek lelkesek, és folyamatosan adják be az anyagaikat az új ötleteikre.”

Az aktuális, hetedik fordulóban a pályázók október 7. és november 11. között, a program weboldalán keresztül adhatják be jelentkezésüket. A beérkezett pályázatokat az Effekteam Egyesület független szakértői bírálják el, ők választják ki, hogy mely kezdeményezések juthatnak tovább az áruházi szavazási szakaszba. Ekkor már a Tesco vásárlóinak kezében lesz a döntés, hiszen 2020. január 20. és február 16. között szavazataikkal ők határozhatnak arról, hogy melyik kezdeményezés kapja a 400, a 200, valamint a 100 ezer forintos támogatást. Idén a független szakértők szakmai szempontok (kidolgozottság, innovativitás, kreativitás és fenntarthatóság) alapján egy pályázót további 400 ezer forint különdíjra javasolnak, amelynek nyertesét 2020 januárjában hirdeti ki a Tesco. A pályázati téma kiválasztásánál és az anyag összeállításánál ezért érdemes figyelembe venni ezt a plusz támogatási lehetőséget is.

A hetedik forduló eredményeit a Tesco 2020 márciusában hirdeti ki.

A jelentkezéssel, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni. 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél