hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 30., péntek - Alfonz.
hirdetés

Franchise

SPAR: megnyitotta kétszázadik franchise üzletét

Kunhegyesen nyitott meg a SPAR kétszázadik kiskereskedői tulajdonban lévő franchise egysége. A vállalat partnerprogramja keretében működő áruházai tavaly már több mint 56 milliárd forint árbevételt termeltek és 1800 kereskedelmi szakembernek biztosítottak megélhetést. A cég tervei szerint a jövőben évente 20-22 hasonló egységet nyitnak majd országszerte.

hirdetés

„Fontos mérföldkőhöz érkezett a nyolc éve elindult franchise programunk: 2020-ra vállalatunk eredményes és vonzó üzleti modelljéhez már 200 partner tartozik szerte az országban. Az eltelt nyolc esztendő bebizonyította, hogy az együttműködésünk minden szereplő számára eredményes. Partnereink számára széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, marketingtámogatást és promóciókat biztosítunk, de a modern informatikai rendszerünket, valamint a SuperShop hűségprogramot is igénybe vehetik. A vásárlóink pedig minőségi termékeinek széles választékát vihetik haza otthonaikba. Sőt, a franchise partnereknél arra is nagy figyelmet fordítunk, hogy helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél nagyobb számban jelenjenek meg” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A hálózatbővülésnek köszönhetően idén új SPAR franchise üzletek fogadják a vásárlókat Ászáron, Bakon, Balatonfüreden, Cecén, Gyálon és Kunhegyesen. Egy-egy budapesti, egri, pacsai és pusztamonostori Lukoil töltőállomáson pedig DESPAR egység létesült.

Fentiekkel összesen már 85 OMV-SPAR express, 33 Lukoil-DESPAR, valamint 29 SPAR partner és 53 SPAR market formátumú franchise üzlet működik országszerte. A kiskereskedői tulajdonban lévő áruházak éves összforgalma 2019-ben több mint 56 milliárd forint volt és mintegy 1800 embernek jelentenek biztos megélhetést.

A kétszázadik SPAR franchise üzlet Kunhegyes szívében, a Kossuth utca 35. szám alatt nyílt meg. A korábban műszaki kisáruházként működő helyiség teljesen átalakult. A modernizáció során a legfontosabb szempont a vásárlói élmény minél magasabb szintre emelése volt, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-gyümölcs, csemege, hús és baromfi kínálat biztosításával. Modern, letisztult külső és belső tér jellemzi, műszaki megoldásainál pedig az energiatakarékosságot tartották elsősorban szem előtt a tervezők. Az áruház előtt tíz parkolóhely fogadja a vásárlókat, akik a 206 négyzetméteres eladótérben intézhetik bevásárlásaikat. Az új egység összesen 13 új munkahelyet teremtett az észak-alföldi városban.

„A jövőben tovább folytatjuk a hálózatunk bővítését, a terveink közt évente 20-22 üzlet megnyitása szerepel. Fontos törekvésünk, hogy a kisebb településekre is eljuttassuk a SPAR minőséget” – tette hozzá Maczelka Márk.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!