hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 29., kedd - Mihály.
hirdetés

Több mint 3 milliárdos spórolást kínál az eMAG

Idén már hatodik alkalommal hirdeti meg a Black Friday akciót Magyarországon az eMAG, ezúttal több mint 700 ezer termék és összesen 3,2 milliárd forintnyi kedvezmény várja az online vásárlókat november 22-én. A hűtők, tévék és játékkonzolok mellett egészen különleges termékek is lesznek az idei kínálatban, például vitorlást és repülőgépet is lehet majd jutányos áron vásárolni.

hirdetés

Az utóbbi években elképesztő népszerűségre tett szert itthon a Black Friday, igaz egyre kevésbé lehet beszélni egyetlen akciós napról, hiszen a különböző kereskedők eltérő időpontokban hirdetik meg a kedvezményeket és akad közöttük olyan is, ami nem egy napra, hanem egy egész hétre viszi le az árakat. Az eMAG idén november 22-én tartja a Black Friday akcióját, ahogyan az a cég mai sajtótájékoztatóján kiderült.

Catalin Dit, a társaság hazai vezetője elmondta, hogy ezúttal is további növekedésre és természetesen rekordokra számítanak. A célcsoport egyébként meglehetősen nagy, 3,9 millió magyar vásárolt már valaha interneten, a Black Friday ismertsége pedig általánosnak tekinthető, hiszen míg 2015-ben még csak az érintettek 54 százaléka hallott róla, addig most már 90 százalék tud a kedvezményes napról.

Az idén 700 ezer termék lesz majd elérhető akciós áron, összesen 3,2 milliárd forintnyi kedvezményt kínál az eMAG a hazai fogyasztóknak. A társaság vezetője jelezte, hogy 1,8 millió egyedi látogatóval és 3 milliónál is több látogatással számolnak ebben az évben. A tavalyi 6,8 milliárd forintos forgalomhoz képest is további tíz százalékos bővülést várnak. Catalin Dit ugyanakkor beszámolt arról is, hogy tudnának ennél gyorsabb fejlődést is felmutatni, azonban a rendelkezésre álló szállítási kapacitás nem teszi lehetővé, hogy még intenzívebben nőjenek.

Az akció keretében többek között 20 ezernél több tévé, 20 ezer okostelefon, 6500 lpatop, közel 5000 hűtőgép, 4500 mosógép és közel 300 ezer divattermék lesz elérhető. Ahogyan az elmúlt években megszokhattuk, lesznek egészen különleges, az eMAG-nál máskor nem elérhető termékek és szolgáltatások is a kínálatban. Így például Volvo, Opel és Lada autókat lehet majd venni, utazási csomagok lesznek elérhetők, gyémánt ékszerek, de vitorlás yacht és kisrepülégép is szerepel majd a kedvezményes ajánlatok között.

Az Extreme Digitallal való fúzió kapcsán Catalin Dit elmondta, hogy a másik cégnek vannak olyan kompetenciáik, ami náluk hiányzik, így például van offline jelenlétük is. Emellett nagyon erős csapattal dolgoznak, vagyis elég egyszerű következtetés volt, hogy jobb lesz a jövőben, ha a két cég összefog. „Ez a két legnagyobb vállalkozás a hazai e-kereskedelmi piacon, és a kombinációjuk lehetővé teszi, hogy a műszaki cikkek teljes piacán a legnagyobb szereplők legyünk. Jelenleg 600-nál több dolgozó van a két társaságnál, de a következő 2-3 évben valószínűleg megduplázzuk ezt a számot. Szeretnénk megtartani a mostani csapatot és még több embert munkába állítani. Az egyesítés egyik célja az is, hogy még gyorsabb legyen a növekedés is és hiszek benne, hogy sikerülni fog” – közölte Catalin Dit. Erre az évre 70-80 milliárd forintos összesített forgalommal számolnak – tette hozzá a fúzió után az új cégben kereskedelmi igazgatói posztot betöltő Catalin Dit.

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!