hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 01., csütörtök - Malvin.
hirdetés

Új kerékvágás a régi kerékvágásban

A kereskedelemben és a közösségi közlekedésben dolgozók fokozottan ki vannak téve a fertőzésveszélynek, ezért az ő egészségük megóvása szempontjából különösen fontos, hogy mindenki betartsa a védőtávolságra és a maszkhasználatra vonatkozó szabályokat - mondta Schanda Tamás az MTI-nek.

hirdetés

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) parlamenti és stratégiai államtitkára hozzátette: országszerte újraindult az élet, kinyitottak, hosszabban tartanak nyitva az üzletek, és a közösségi közlekedést is egyre többen használják. „Bár most úgy tűnhet, hogy visszatértünk a régi kerékvágásba, nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy a vírus továbbra is jelen van az országban. Az időben meghozott, átgondolt intézkedéseknek és a magyar emberek fegyelmezettségének köszönhető az, hogy a fertőzöttek számát ilyen alacsonyan tudtuk tartani. Azonban továbbra is be kell tartani a szabályokat, és óvatosnak kell lenni” - fejtette ki.

Az államtitkár példaként említette, hogy változatlanul ajánlott inkább bankkártyával fizetni. „A felesleges érintkezések számának csökkentése érdekében ötezerről 15 ezer forintra emeltük a paypass-szal való, pinkódot nem igénylő fizetés felső összeghatárát. Ha tehetjük, továbbra is egyedül menjünk vásárolni, hiszen ezzel is csökkennek a kontaktusok, és ha kevesebb ember van egy üzletben, a védőtávolságot is egyszerűbben, kényelmesebben be lehet tartani” - fejtette ki Schanda Tamás.

A közösségi közlekedésről szólva arról is beszélt az államtitkár, hogy a vasúti és a helyközi autóbuszos közlekedésben is lehet mobilalkalmazással jegyet, bérletet vásárolni. „Azt javasoljuk mindenkinek, hogy lehetőség szerint használja az elektronikus megoldásokat, applikációkat, hiszen ezzel is csökkenthetőek a kockázatok” - mondta, és arra is felhívta a figyelmet, hogy az ITM egy korábbi rendelkezése alapján az utazási kedvezményre jogosító, 2020. március 31. napjáig érvényben lévő igazolványok, igazolások és utalványok a veszélyhelyzet megszüntetését követő tizenötödik napig érvényben maradnak, az egészségügyi dolgozók pedig térítésmentesen használhatják a közösségi közlekedést a veszélyhelyzet idején.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!