hirdetés
hirdetés
hirdetés
2022. január. 19., szerda - Sára, Márió.
hirdetés

Drogéria

200 új boltot nyit a Rossmann

Jó évet zárt tavaly a Magyarországon több mint 230 üzlettel jelen lévő Rossmann, a német drogérialánc csoportszinten 8,1 százalékkal 11,1 milliárd euróra növelte árbevételét. A cég közleménye szerint ilyen gyorsan utoljára abban az évben nőtt, amikor 2012-ben csődbe ment egyik legfontosabb riválisa, a Schlecker.

hirdetés

Az egyes piacai közül csak Németországra közölt adatot a vállalat, ott 8,2 százalékkal 7,9 milliárd euróra nőtt a forgalom. A többi piacán (Spanyol-, Lengyel-, Cseh- és Magyarország, Albánia, Koszovó és Törökország) a növekedés 7,8 százalék volt, így az árbevétel 3,2 milliárd eurót tett ki, írja a G7.

A drogérialánc első alkalommal lépett kizárólag digitális formában egy új piacra, Dániában. Az online értékesítésről azt írták, hogy két számjegyű mértékben nőtt 2021-ben, az utóbbi két évben pedig majdnem megduplázódott. Ahogy a Welt emlékeztet, erről az alapító Dirk Rossmann – aki ősszel vonult vissza a vállalatvezetéstől – tavaly tavasszal azt mondta a német hírügynökségnek, hogy az internetes értékesítésük továbbra is veszteséges, de csak kis mértékben, és folytatják ennek a tevékenységnek a bővítését.

Forrás: Rossmann
Forrás: Rossmann

A vállalat az eredményességéről nem tett közzé információt, és mivel magánkézben van, erre nincs is kötelezettsége. Arról viszont beszámolt, hogy az idei üzleti évben 230 millió eurót szán beruházásokra, amelyek keretében 200 új üzletet nyit, ebből 70-et Németországban. Nem lenne meglepő, ha idehaza is újabb boltokat nyitna, hiszen tavaly 18 üzlettel bővült az itteni hálózata.

(forrás: G7.hu)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!