hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 26., hétfő - Dömötör.
hirdetés

Sportesemény

35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál

A 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál klasszikus maratoni távján csaknem 2.000 futó állt rajthoz, a futóhétvége két napja alatt pedig összesen 8100-an mérték össze tudásukat különféle számokban. A koronavírus okozta járvány miatt a szervezők különleges óvintézkedésekkel készültek a résztvevők egészségének megőrzése érdekében.

hirdetés

A pandémia miatt példa nélküli biztonsági intézkedések mellett zajlott a 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál. A résztvevők a rajtszámukat előre kitöltött COVID-19 nyilatkozat és testhőmérséklet mérés után vehették át. A rajtzónákba kötelezően szájmaszkban állhattak be, melyet a rajtig mindenkinek viselnie kellett, majd a célban ismét fel kellett venniük azokat. A verseny útvonalán a frissítőállomások elrendezése és a frissítők felvétele is érintésmentesen történt, a szervezők számos pontra kézfertőtlenítőket helyeztek.

A 35. SPAR Budapest Maraton® Fesztivál második napján, a klasszikus maratoni távon összesen 1.930-an indultak, a vírushelyzet miatt idén a futók döntő többsége belföldről érkezett a sporteseményre. A fesztivál két napja alatt összesen 11.700 futó nevezett, közülük több mint 8.100-an rajthoz is álltak. A biztonsági intézkedések miatt minden versenyszámot 300 fős rajthullámban indítottak a szervezők.

A SPAR Magyarország idén is főtámogatóként segítette Magyarország egyik legnagyobb szabadidős sporteseményét. A vállalat húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont hot-doggal és csípős debrecenivel, valamint különféle frissítőkkel – többek között SPAR Verde ásványvizekkel – fogadta a Pázmány Péter sétányon berendezett kiállítói soron a vendégeket. A stand bevételét, több mint 600 ezer forintot az elmúlt évekhez hasonlóan idén is a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak ajánlotta fel az üzletlánc.

A látogatók megismerkedhettek a SPAR Életmód programmal is, és egészségtudatos életvitellel kapcsolatos nyereményjátékokban vehettek részt. A program szakértői, Tóth Gábor és Turcsák Katalin pedig minőségi táplálkozással, és sportolással kapcsolatos kérdésekre válaszoltak a hétvége folyamán.

„A SPAR Magyarország 2008 óta áll a rendezvény mellett. Idén a COVID-19 okozta járvány soha nem látott körülményeket teremtett a futófesztivál életében, a szervezők azonban elismerésre méltóan álltak a helyzethez, számtalan intézkedést hoztak meg a résztvevők biztonsága érdekében.

Az elmúlt években jól érzékelhetően megnőtt a futás népszerűsége, láthatóan egyre többen húznak időről-időre futócipőt.

A SPAR Magyarország számára kiemelt cél, hogy növeljük vásárlóink egészségtudatosságát, és továbbra is támogassuk a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot céljai megvalósításában” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!