hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

E-commerce

5,3 millió dolláros befektetést kapott a régiós e-kereskedelmi marketing startup

A lengyel székhelyű marketingtechnológiai start-up nem rég jelentette be, hogy 5,3 millió dollár tőkét vont be több forrásból, köztük egy magyar kockázati tőkebefektető társaságtól, a PortfolIon Capital Partnerstől és egy lengyel kutatás-fejlesztési alapból.

hirdetés

Az összeget termékfejlesztésre és az e-kereskedelmet célzó, minden marketinggel kapcsolatos igényt egy helyen kiszolgáló üzletágának felépítésére fordítja. A cég négy éve van a piacon, tőkét most első alkalommal vontak be a növekedéshez.

A termék azoknak a közepes és nagyobb e-kereskedelmi vállalkozásoknak szól, amelyek meg akarják érteni vásárlóik viselkedését, és a megfelelő termékkel, a megfelelő helyen és időben akarják őket elkötelezett vásárlóvá tenni.

A főbb szolgáltatások közé tartozik a marketing automatizálása, a mesterséges intelligencia által vezérelt termékajánlások, az ügyfélszolgálati megoldások és az e-kereskedelem számára tervezett CRM. Víziójuk, hogy egyablakos ügyintézést tegyenek elérhetővé bármilyen méretű online áruház számára, és lehetővé tegyék számukra minél szélesebb technológiai spektrum kiaknázását a mindennapi működésük során.

Az úgynevezett Series A, azaz az érettebb fázisú start-upokat támogató 2,5 millió dolláros finanszírozást az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion biztosítja. A befektetői finanszírozás mellett az edrone néhány hete 2,8 millió dolláros támogatást kapott az önállóan működő virtuális asszisztensük K+F projektjéhez.

„Az Edrone-t azzal a gondolattal hoztuk létre, hogy segítsünk a meglévő ügyfelek hatékonyabb kiszolgálásával megsokszorozni az online áruházak bevételét. Az ötletet már a kezdetektől fogva jól fogadta a piac, lehetővé téve számunkra, hogy világszerte több mint 1000 ügyféllel dolgozzunk együtt. Itt az ideje a következő epizódnak, és örömmel üdvözölhetem a PortfoLiont csapatunk részeként. " - mondja Michal Blak, az edrone vezérigazgatója.

Az időzítés tökéletesnek tűnik

Az e-kereskedelem tűnik ugyanis a leginkább válságálló ágazatnak a jelenlegi járvány idején, és több területen is rekordnövekedés tapasztalható. A befektetést az elkövetkező 18 hónapban a meglévő területek, például a csak az idei évben 230%-kal növekedő latin-amerikai piacok fejlesztésére, valamint újak megnyitására fordítják.

"Az edrone megmutatta, hogy kezdetektől folyamatosan 2-3-szoros növekedést produkál egy nagyon kompetitív piacon. Úgy gondoljuk, hogy energiájuk és bátorságuk, összekapcsolva hálózatunkkal, üzleti szaktudásunkkal és pénzügyi támogatásunkkal, csak gyorsítani fogja ezeket a folyamatokat és segít a vállalatnak abban, hogy a közép-kelet-európai régióból származó MarTech-vezetővé váljon.” - mondja Győrbíró Tibor, a PortfoLion befektetési igazgatója.

A most bevont forrást két stratégiai terület között osztják fel

A PortfoLion-tól származó A-sorozatot az EU és a LATAM régió további fejlesztésének elősegítésére használják majd fel: a közép-kelet-európai régióban új piacokat nyitnak, Dél-Amerikában pedig stratégiai partnerségek kialakítását tervezik. A következő 12 hónapban több mint 100 embert fognak felvenni, többségük a termék- és üzletfejlesztéssel foglalkozik majd.

A lengyel Nemzeti Kutatási és Fejlesztési Központ (NCRD) által biztosított források feladata, hogy támogassák a lengyel vállalatokat és tudományos szervezeteket a kutatásban és az üzleti készségek fejlesztésében.

A gépi tanulással támogatott nyelvfeldolgozó algoritmusoknak (gMAP és MAP, amelyeket a K + F munka keretében fejlesztettek ki) a csapat létrehozza az edrone AVA-t - egy platformot, amely lehetővé teszi az online áruházak számára, hogy saját virtuális értékesítési asszisztenseket hozzanak létre.

Az ilyen asszisztensek többet nyújtanak, mint egy klasszikus chatbot, szabadon beszélhetnek az ügyféllel, ugyanúgy, mint az eladó a fizikai üzletekben történő értékesítés során.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!