hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

E-commerce

A helyiek legyenek a következő vásárlóid!

A fizikai boltok bezárása miatt az online térbe kényszerültek a helyi üzletek vásárlói is, akik ideális célközönséget jelenthetnek az e-kereskedőknek. Ezen vásárlók eléréséhez foglal össze néhány megfontolandó szempontot cikkében a PracticalEcommerce.

hirdetés

2020 mindenképpen a koronavírus éve volt. A 2019 decemberében emberről emberre terjedő COVID-19 teljesen átírta a korábbi játékszabályokat, és semmi sem lesz már ugyanolyan, mint előtte. A kereskedőknek meg kellett tanulnia, hogy főként azzal érhetnek el sikereket, ha a helyi közösségeket szolgálják ki, hiszen az emberek túlnyomó többsége otthon maradt. Ebben a szemléletben pedig van potenciál az e-kereskedők számára is.

Az internet persze továbbra is globális elérést nyújt, ami egyben óriási vásárlói közönséget is jelent, de ezért a rengeteg felhasználóért egy hatalmas piacon kell megküzdenünk. A sok vevő mellett rengeteg eladó is versenyez a felhasználók figyelméért, akiknek már a kiszolgálása is globális logisztikai kihívást jelent, és belekényszerülünk egy erős árversenybe is.

Vevőszerzés helyben

Nem vitás, hogy a helyi vásárlók elérésében legkönnyebben SEO-val érhetünk el sikereket. Arról, hogyan használjuk a keresőoptimalizációt arra, hogy növeljük a helyből érkező organikus elérések arányát, egy külön cikkben már foglalkoztunk korábban.

A közeli vevőket kiszolgálni mindig jóval olcsóbb és egyszerűbb, mint a távolabbiakat. Például annak a kockázata, hogy egy csomag elvész, jóval alacsonyabb, mint mondjuk nemzetközi szállítás során. A logisztikai problémák megoldásában a helyi szolgáltatók mellett opcionálisan magunk is megszervezhetjük a saját kiszolgálási részlegünket. A lényeg, hogy mindenképpen olcsóbban tudjuk helyben kiszállítani a megrendeléseket, mint nemzetközi cégek segítségével.

A helyi vevőkkel kapcsolatban jóval kevesebb nyelvi és kulturális akadályt kell legyőzni. Az ő nyelvüket beszéljük, ismerjük a szlenget, a környéken dívó szokásokat. Az esetleges téves kézbesítések korrigálását is jóval egyszerűbben meg lehet oldani, ha jó helyismerettel rendelkezünk, és elég rugalmasak vagyunk.

(forrás: DigitalHungary)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!