hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Egészségügyi intézkedések

A Rossmannál felkészültek a második hullámra

A Rossmann Magyarország stabil munkahelyként, az irodai dolgozóknál gyors homeoffice átállással reagált a koronavírus első hullámára. A vásárlók és a dolgozók védelmének érdekében az egészségügyi intézkedések továbbra is érvényben vannak a drogéria lánc 219 üzletében és a vállalat központjában. A Rossmann Magyarország közel 2000 munkatársat foglalkoztat, és bár az április-májusi időszak komoly kihívást jelentett a cég számára, minden munkahelyet megőriztek, sőt béremelésre is sor került.

hirdetés

A munkatársak számára kiemelten fontos volt a stabilitás ebben a bizonytalan időszakban. A cég ügyvezetői ezérttöbb csatornán keresztül is kommunikáltak a munkahelyek megőrzéséről, valamint bejelentették, hogy minden munkavállaló részesülni fog az inflációt követő béremelésben ebben a kihívást jelentő gazdasági helyzetben is.

 A Rossmann is felismerte, hogy gyors átmenettel biztosítani tudja az irodai munkakörökben az otthoni munkavégzéshez szükséges feltételeket, így a korlátozások alatt a kollégák 100 százalékban otthonról látták el feladataikat. Ez a rendszer pedig kiválóan vizsgázott, így a homeoffice heti két napos lehetőségként továbbra is megmarad az érintett kollégák számára. Az aktuális járványügyi helyzetre reagálva visszatérhet a teljes otthoni munkavégzés az irodai munkakörökben.

 A Rossmann felkészült egy közelgő második hullámra. A munkatársak és vásárlók egészségének védelme érdekében az üzletekben és a logisztikai központban továbbra is életben vannak a korábbi szigorú egészségvédelmi szabályok. Az üzletekben rendszeresen fertőtlenítenek, a kasszáknál megmaradtak a plexifalak és a távolságtartásra figyelmeztető jelzések. Minden üzletben, logisztikai munkakörben és a központban dolgozó munkatárs számára a vállalat folyamatosan biztosít kesztyűt, arcmaszkot és fertőtlenítő gélt.  

 A tavaszi időszakban a Rossmann Online Drogériája megerősítette a hazai e-kereskedelmi pozícióját és folyamatosan fejleszti annak technikai hátterét, a szolgáltatások körétés színvonalát is. Az Online Drogéria egy következő nagyobb vásárlási igény esetén, a korábbi hullám tapasztalataiból építkezve már gyorsabban szolgálhatja ki a vásárlókat.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!