hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Webinárium

Az indulás évében elhasal a webshopok 90 százaléka

Nyiss webshopot! – így hangzik ma az egyik leggyakoribb üzleti tanács. Arról azonban kevesen beszélnek, hogy nemzetközi szinten az induló webshopok mindössze 10-20 százaléka éli túl1 az első évet. Összehasonlítva a magyarországi vállalkozások átlagos 84 százalék túlélési rátájával2, ez dermesztő adat. A webáruházaknak szeretne segíteni az OptiMonk díjmentes webináriuma.

hirdetés

„A koronavírus második hulláma az elsőhöz hasonló webshopnyitási hullámot eredményezett. Vállalkozások ezrei menekülnek az «ígéret online földjére» a válság elől, egymás után nyílnak az új webáruházak. Sajnos többségüknek csalódniuk kell. Soha nem volt még ilyen nehéz webshopot sikeresen üzemeltetni, mint ma” – állítja Zilahi Krisztián, az Ecommerce Revolution online marketing szakértője.

Hiába zajlik soha nem látott fejlődés az e-kereskedelemben, hiába választhatnak egyre több és fejlettebb vevőszerző megoldás és marketing eszköz közül a webshopok, a forgalom legnagyobb része az e-kereskedelmi óriásoknál csapódik le.

A kisebb webshopok egyre nehezebben szereznek vevőt, a vásárlókért folytatott verseny minden eddiginél élesebb. Ezért a webshopok egyre rámenősebb, keményebb és idegesítőbb módszerekhez nyúlnak, hogy vevőket szerezzenek.

Tipikus hibák például a frusztrálóan széles választék, az ál-sürgősség érzet keltés, vagy éppen az irreleváns ajánlat. Sajnos ezek a módszerek nagyon sok esetben pont ellentétes hatást váltanak ki, elriasztják a vevőket, hosszú távon a webshop vesztét okozhatják – mondta Zilahi Krisztián.

Forrás: 123rf

A szakember szerint a sikerhez paradigmaváltásra van szükség. Görcsös vevőszerzés helyett az értékteremtésre, a vevők segítésére kell koncentrálnunk. Ezt a vevőközpontú szemléletet hívjuk Digitális Ügyfélélmény Optimalizációnak (DÜO), ami bemutatásra kerül az ingyenes szemináriumon.

A mai modern weboldal-látogató már nem tűri el, hogy irányítsák. A világ vezető webáruházai, keresője és közösségi oldala ahhoz szoktatták hozzá a felhasználót, hogy minden az igényei szerint van alakítva, mindenre „emlékszik” az oldal, minden az elvárásai szerint történik.

A világ összes sikeres webáruházánál a vevő úgy érzi, hogy nála van a kontroll. Ezek a webáruházak nem akarják a vevőt akarata ellenére irányítani, idő előtt vásárlásra kényszeríteni. Segíteni akarnak a látogató aktuális problémájában. Ügyfélélménybe illeszkedő megoldásokkal igyekeznek támogatni, hogy egyre közelebb kerüljön a vásárláshoz. Ezzel is egy kellemes, emlékezetes ügyfélélményt nyújtanak, nem pedig egy erőszakos kupec benyomását keltik – magyarázza Zilahi Krisztián.

A Digitális Ügyfélélmény Optimalizáció webinárium ezt a szemléletet szeretné átadni a webáruház tulajdonosoknak. Aki megnézi, annyi tudást és ismeretet kaphat, mint egy intenzív tanfolyamon, így elkerülheti a legnagyobb hibákat és lényegesen nagyobb esélye lesz a sikerre.

A webinárium regisztráció után díjmentesen nézhető meg. Az előadáson az érdeklődők megismerhetik a digitális ügyfélélmény optimalizáció módszertanát, lehetőségeit, esettanulmányokat és tesztelési módszereket.

A webinárium az alábbi címen érhető el: https://landing.optimonk.hu/webinarium-digitalis-ugyfelelmeny-optimalizacio/

1Forrás: https://smallbiztrends.com/2019/07/why-ecommerce-fails.html

2Forrás: https://www.ksh.hu/thm/1/indi1_2_4.html

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!