hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Smell-by

Büdös címkékkel az élelmiszer-pazarlás ellen

Szagló matricákkal indított új kampányt egy Too Good To Go nevű, az élelmiszer-pazarlás ellen küzdő mozgalom.

hirdetés

A kezdeményezés keretében a fogyasztók olyan vignettákhoz juthatnak hozzá, amelyeket megkapargatva szagmintát kaphatnak arról, hogy milyen szagú a címkén megjelenített élelmiszer, amikor romlott. 

A cél, hogy a minőségmegőrzési idő lejárta után a vásárlók ne azonnal, hanem — amennyiben még maradt valamennyi – csak a fogyaszthatóság valós határideje után szabaduljanak meg az élelmiszerektől. A technikával a Too Good To Go azt kívánja elérni, hogy amikor elérkezik az étkezés ideje, a termékeken feltüntetett információk helyett nyugodtan higgyünk a saját érzékeinknek.

A Smell-by nevű matricák négy ipari léptékben elpocsékolt enni- és innivaló, jelesül a tojás, a narancsdzsúsz, a sör és a zab túlkoros változatainak illatanyagát tartalmazzák.

Forrás: Too Good To Go
Forrás: Too Good To Go

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: New Food Magazine)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!