hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 27., vasárnap - Adalbert.
hirdetés

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl 4 hazai terméke

Magyar termékeivel négy kategóriában nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 9-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat. Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használata és vele a kitüntető cím viselése azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt és kiemelt fontosságot tulajdonítanak az egyetemlegesen jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.

hirdetés

A Lidl Magyarország immár több mint 15 éve magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll vásárlói rendelkezésére. Mindemellett annak is kiemelt fontosságot tulajdonít, hogy minél nagyobb arányban kerüljenek magyar termékek az áruházak polcaira, ezáltal maximálisan kielégítve a fogyasztói igényeket és támogatva a magyar beszállítókat, a hazai gazdaságot. Az áruházlánc magyar árucikkei esetében is az egyik legfontosabb elvárás, hogy kiváló minőségben kínálhassa azokat vásárlói számára. E szemléletének köszönhetően idén a diszkontlánc mind a négy nevezett terméke kiállta a szigorú zsűri próbáját, így a hagyományos magyar ízvilág jegyében készült Hazánk Kincsei szilvalekvárral és a Hazánk Kincsei lángossal, a vállalat saját házasítású, karakteres jegyekkel rendelkező Bock Cultus Cuvée száraz vörösborával, és a Grill&Fun Kézműves Hamburgerével nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat.


Dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke és a pályázat fővédnöke a díjátadón elmondta, hogy az Érték és Minőség Nagydíj védjegye azért is kulcsfontosságú, mert objektív mérőszámok alapján igazolja a díjazott termékek és szolgáltatások kiváló minőségét. Az Érték és Minőség Nagydíj sok más megkülönböztető védjeggyel szemben azonban ennél többre törekszik is, hiszen a tudatos vásárlás és fogyasztás előmozdítását összekapcsolja a kimagasló minőséget előállító hazai termelők elismerésével.


Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a elismerések átvételét követően elmondta „A Lidl Magyarország a hazai gazdaság egyik vezető FMCG szereplőjeként évek óta kiemelt hangsúlyt helyez a magyar termékekre, a magyar termelők támogatására, amely az elmúlt időszakban még fontosabbá vált. Az elnyert négy díj bizonyítja, hogy a vállalatunk által forgalmazott termékek kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon és segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a magyar termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a hazai gazdaság erősítéshez.”


A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot, 2020-ban pedig a Beszállítói Akadémia Pluszt. Ennek eredményeként mára 490 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lild áruházakban közel 60%-os a magyar termékek aránya, és összesen 3300 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!