hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Adományozás

Februárban a „jószívűség” került a középpontba az Auchannál

Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja, amellyel a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére gyűjtött Bizalompontokat a vásárlók és munkatársak bevonásával. Az Auchan harmadszor használta a saját fejlesztésű, egyedi online adományozási módszerét, amelynek az idei kedvezményezettje A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány volt, akik több mint 37 millió Bizalompontos adományban részesültek az Auchan és a vásárlók összefogásának köszönhetően. Az adományozást a vállalat összekötötte a belső egészségmegőrző programjával is, amelynek az egészséges életmódra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos célja az volt, hogy a munkatársak által összegyűjtött sportos percek forintosított értékével támogassák az Alapítvány munkáját.

hirdetés

Február 28-án lezárult az Auchan digitális adománygyűjtése, amelyet a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére indított. Az aktivitáshoz ismét azt az egyedi, digitális gyűjtési módot alkalmazta a vállalat, ami az áruházlánc hűségprogramján keresztül valósulhat meg. A vásárlók a saját Bizalomkártya fiókjukban a vásárlásaik után járó Bizalompontjaikból ajánlhattak fel csupán néhány kattintással, online az Alapítványnak, ami aztán egy erre létrehozott, levásárolható Bizalomkártyán gyűlt össze az Alapítványnak.

A vállalat ezúttal is saját felajánlásával nyitotta meg a gyűjtést és 10 millió Bizalomponttal hívta csatlakozásra a vásárlóit. Ez az újfajta adományozási módszer előző évben lett nagy siker az Auchannál, hiszen számos előnye van; egyrészt az adományozóknak kevésbé megterhelő, hogy nem közvetlenül a saját pénztárcájukhoz kell nyúlniuk, nem időigényes, ugyanakkor biztonságos a folyamat, amivel az is nagyon jól követhető, hogy hogyan ér célba a felajánlás.

Az év első gyűjtése rekorderedménnyel zárult, az Auchan a vásárlóival közösen több mint 37 millió Bizalompontot gyűjtött össze, ami több mint 18,5 millió forintot jelent. Az adományból az Alapítvány nagyon sok hasznos és szükséges eszközt tud majd vásárolni a GOKVI Gyermekszív Központnak.

A kampány ideje alatt a vállalat a munkatársai számára egészségprogramot hirdetett Auchan Fitt néven, amellyel a kedvezményezett szervezet profiljához igazítva a szív egészségének megőrzésére szerették volna felhívni a figyelmet. A munkatársak három héten keresztül minden nap különböző online sportlehetőségek közül választhattak, kipróbálhatták például a bodyartot, pilatest vagy a funkcionális edzést. Ehhez egy „kisokost” is készítettek, amelyben szerepeltek azok az egészséges életmód tanácsok is, amelyeket a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége a vállalat felkérésére állított össze, továbbá digitális kuponok, amelyekkel kedvezményesen vásárolhattak egészséges termékeket. A táplálkozásra és a sportra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos cél az volt, hogy a munkatársak 144 ezer percet mozogjanak közösen három héten keresztül és ezzel járuljanak hozzá a gyűjtéshez. A munkavállalók lelkes részvételének köszönhetően a kitűzött célt sikerrel teljesítette az Auchan-csapat, és ezzel nem csak saját egészségüknek tettek jót, hanem további 144 ezer forinttal gazdagították A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványt.

„Nagyon örülünk, hogy vásárlóinkkal és munkatársainkkal közösen támogathatjuk a Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványt. Bízunk benne, hogy olyan eszközöket, valamint játékokat tudnak majd vásárolni az Auchan adományából, amelyek otthonosabbá teszik a gyermekek számára a kórházi körülményeket. Az Auchan Fitt vállalati programmal pedig a munkatársainkat szerettük volna motiválni az egészséges életmódra és a gyűjtésre

egyaránt. Ismét kiderült, hogy mindig számíthatunk rájuk a jó cél érdekében” – mondta Yann Oudeard, az Auchan Magyarország Vásárló, Márka & e-kereskedelem igazgatója.

„Ma Magyarországon minden századik gyermek szívhibával születik. A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány 30 éve segíti a veleszületett szívbeteg újszülöttek, csecsemők és gyermekek gyógyulását. Alapítványunk fő célkitűzéseként számos olyan orvosi eszköz beszerzéséhez tudott anyagi hátteret biztosítani az elmúlt 30 évben, amely segített abban, hogy a GOKVI Gyermekszív Központ mára európai színvonalú, évente sok száz gyermeknek gyógyulást adó kórházzá válhasson.

Hálásan köszönjük az Auchannak és vásárlóiknak, hogy megtisztelték Alapítványukat bizalmukkal és Bizalompont-felajánlásukkal. Az adományozási program keretében összegyűlt Bizalompontok felhasználásával olyan termékeket, eszközöket vásárolhatunk, amelyek a Gyermekszív Központ osztályain fekvő gyermekek és a mellettük lévő szüleik komfortszintjét emelik majd. Köszönjük!” – mondta Dr. Ablonczy László, az Alapítvány elnöke, a GOKVI Gyermekszív Központ gyermekellátásért felelős orvosigazgatója.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!