Borfogyasztás
Jó bor - Neked melyik?
Boros nemzet vagyunk, ez nem kérdés. Itt az idő, hogy elméletben és gyakorlatban is mutassunk néhány olyan újdonságot, amelynek köszönhetően a fiatal felnőttek magabiztosan és profin választhatnak és kóstolhatnak. A kampány új tartalmakkal hívja fel a figyelmet a minőségi magyar borfogyasztásra
.A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2020. november 2-től indítja el a második „JÓ BOR” kampányát, amellyel továbbra is a fiatal felnőtteket (20-35) ösztönözi a minőségi magyar bor tudatos és mértékkel való fogyasztására. A kampány azokhoz szól, akik szeretnének lépést tartani a hozzáértőkkel és elsajátítani olyan alapokat, amelyeknek köszönhetően magabiztosan tudnak bort választani és kóstolni.

Az ő figyelmükbe ajánljuk a www.magyarborod.hu weboldalt, amely segít eligazodni a magyar borok világában számos edukatívan szórakoztató próbatétellel, amelyek Herczeg Ágnes nemzetközi „The Future 50” díj nyertese, a világ 50 legjobb borszakértőjének egyikének szakmai útmutatásával valósultak meg. A bővített tartalomnak köszönhetően a fiatalok választ kaphatnak arra, hogy mi pontosan az aszú, mi adja a különleges ízvilágát, mit jelentenek a „puttonyszámok” és mit értünk eszencia alatt. De a téli időszak közkedvelt italából, a forraltborból is inspirálódhatnak a fiatalok és kipróbálhatnak néhány különleges receptet, mint a Fehér mézes-almás fahéjas verzió. A megszerzett boros tudás tesztelésére pedig az egyedi fejlesztésű memóriajáték ad lehetőséget.

A szőlészetben és borágazatban stratégiai fontosságú magyar szőlőfajták és bortípusok az évzáró kampányban hangsúlyos szerepet játszanak, így többek között az Irsai Olivér, az Olaszrizling, a Kadarka, a Kékfrankos, a pezsgő és az aszú. Azért, hogy ezeket minél többen megkóstolják, együttműködés indul az Auchannal. Az áruházlánc húsz üzletében a kampány tematikájához igazítva hétről hétre kiemelt kihelyezéseket kapnak ezek a magyar borok, hogy ezzel is felhívja az Auchan a figyelmet a minőségi, hazai borválasztásra és vásárlásra.

Kóstold és tudd
(x)