hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

MI

GfK és IFA: globális együttműködésre lépnek

Az IFA 2020 Special Edition-nel kezdődően a GfK az IFA közösségét nemcsak megbízható insightokkal, hanem a jövőre vonatkozó üzleti ajánlásokkal is támogatja, amelyek segítik a szereplőket a helyes döntések meghozatalában. Idén először a cég legfontosabb ügyfeleivel közösen kifejlesztett új, saját tulajdonú mesterséges intelligenciával támogatott szoftverplatformjával, a „gfknewron”-nal.

hirdetés

"A GfK évek óta dolgozik az IFA-val, és az együttműködés nagyon sikeresnek bizonyult. A GfK több mint 85 éve az iparág megbízható partnere. Értékes adataik és elemzéseik szinte nélkülözhetetlenek az iparág gyártói és kereskedői számára" - magyarázza Jens Heithecker, az IFA Berlin ügyvezető igazgatója. "Következésképpen ez a partnerség most kiterjed a globális IFA családra, beleértve a CE China-t és az Egyesül Államokban rendezett CE Week-et."

Peter Feld, a GfK vezérigazgatója hozzátette: "2020-ban a piacok soha nem látott mértékben álltak a fejük tetejére. Ennek a zavarnak számos aspektusa az elkövetkező évekre meghatározza az iparágat és megváltoztatja a döntéshozatal sebességét. Ezért kulcsfontosságú a megfelelő üzleti döntések gyors meghozatala és a releváns információk kiválasztása a digitális zajból. Az IFA-val szorosabbra fűzött globális partnerségünk még közelebb hozza az iparágat, és az új, mesterséges intelligenciával támogatott szoftveres platformunk, a -gfknewron-, lehetővé teszi ezt a gyors döntéshozatalt azáltal, hogy állandó hozzáférést biztosít a nélkülözhetetlen tudáshoz és a használható ajánlásokhoz."

(forrás: Médiapiac.com)
hirdetés

Címkék

Gfk, IFA
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!