hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Élelmiszeradomány

Gyerektáboroknak segített az Élelmiszerbank és Allianz

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület gyermekpályázatai olyan kezdeményezéseket támogatnak, amelyek nélkülöző gyerekeknek kínálnak élményekben gazdag, színvonalas programokat. A nyár folyamán 51 karitatív célú tábornak nyújtottak segítséget édességcsomagok formájában, összesen 5.161 rászoruló táborozónak tudtak édes pillanatokat biztosítani.

hirdetés

Az Élelmiszerbank 16 éve kutat fel, és ment meg olyan élelmiszereket, amelyek a kereskedelmi láncoknál vagy gyártóknál felesleggé válnak. A többségében lejáratközeli vagy csomagolási hibás, de minden esetben biztonsággal fogyasztható termékeket az Egyesület rászorulók számára juttatja el az ország egész területén. 250 ezer nélkülöző kaphat így segítséget a mindennapokban, akiknek közel kétharmadát gyermekek és családok teszik ki.

Az Élelmiszerbank kiemelten kezeli a gyermekeket az ellátotti körében, hiszen az ő helyzetük a legkritikusabb a nélkülöző csoportok között. A szegénység és a nélkülözés egész életükre kihathat. Éppen ezért tartja fontosnak, hogy a jeles ünnepekkor és a nyári szünet idején olyan kezdeményezések mellé is odaálljon, amelyek nélkülöző gyerekeknek kínálnak élményeket.

Az Allianz Hungária Zrt. támogatásának köszönhetően az Élelmiszerbank idén augusztusban 51 karitatív célú nyári tábornak tudott segíteni 13,1 millió forint értékű élelmiszeradománnyal. A finomságokból álló adománycsomagok 5.161 olyan gyermek élményeihez járultak hozzá, akik a nyári szünetben többnyire csak a szomszéd település meglátogatásáról vagy egy laktató ebédről szőttek álmokat. A karitatív táborozások ehhez képest életre szóló élményeket adtak nekik, a meglepetésként kapott finomságok pedig a habot jelentették azon a bizonyos tortán.

A leghalkabbak a gyerekek

„A járványhelyzet hatásai sokak életét nehezítették meg, azonban leginkább a nélkülözők és azon belül is a gyermekek életében okoztak megpróbáltatásokat anyagi, fizikai, érzelmi szinten. A gyermekek érzékenyebbek, és sérülékenyebbé váltak ebben a hosszantartó krízishelyzetben, ezért a róluk való gondoskodás minden korábbinál hangsúlyosabbá vált. Azért álltunk a Magyar Élelmiszerbank programja mellé, hogy az édességcsomagok kiosztásával örömet és olyan boldog pillanatokat csempésszünk a rászoruló gyermekek életébe, amire szívesen emlékeznek majd vissza. Az Allianz Hungária Zrt. jövőbiztosítóként fontosnak tartja a következő generáció jóléttét, valamint fejlődését. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület programjainak támogatásával, illetve a szervezet munkájának köszönhetően tehetünk is ezért a nemes célért.” – mondta Dorn Gabriella az Allianz Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.

„A COVID-hullámok kezdete óta napról napra nő a segítséget kérők száma. Köztük talán a leghalkabbak, a legeszköztelenebbek a gyermekek. Nagyon fontos számunkra, hogy olyan vállalati partnert találtunk a programunk megvalósításához, akiknek szintén fontos az ő segítésük. Köszönjük az Allianz Hungária Zrt. anyagi támogatását” – mondta Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatok igazgatója.
Az Allianz Hungária Zrt. nem először állt az Élelmiszerbank étel- és életmentő munkája mellé. Tavaly tavasszal kiemelt támogatást nyújtottak az Egyesületnek a COVID következtében megnőtt rászorulói igények ellátásához, idén pedig 7.516 nélkülöző gyermek édességcsomagjának az összeállítását tették lehetővé Gyermeknap alkalmából.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!