hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Házhozszállítás

Hét városban terjeszkedik a Wolt

Hét vidéki városban válik elérhetővé az idei ősz folyamán a Wolt szolgáltatása. Sopron, Dunakeszi, Vecsés, Eger, Tatabánya, Békéscsaba és Kaposvár utcáin tűnnek fel hamarosan kék dobozos futárok.

hirdetés

A Wolt 2018-ban Budapesten kezdte meg tevékenységét, majd folyamatosan jelent meg további városokban. Eddig 16 városban rendelhettük házhoz a Wolton keresztül kedvenc pizzánkat, ebédünket, vacsoránkat. A következő hetekben hét új várossal bővül a szolgáltatási terület: elsőként szeptember 14-től a Sopronban és Dunakeszin élők próbálhatják ki a Wolton keresztül történő házhozszállítást. Októberben Békéscsabával és Tatabányával, novemberben pedig Egerrel, Vecséssel és Kaposvárral bővül a kiszállítási terület. A Wolt az új helyszíneken kuponakciókkal készül új felhasználói számára.

A hét városban induláskor összesen 150 partner ajánlata lesz elérhető. A hosszú távú cél az, hogy ezeken a helyszíneken is színesedjen a szolgáltatási paletta, és ne csak ételt rendelhessenek házhoz a felhasználók. Budapesten az éttermek mellett már számos üzletből is vásárolhatunk. Országszerte továbbra is elérhető a járványhelyzet alatt népszerűvé vált érintésmentes kiszállítás, amikor is a megrendelőnek egyáltalán nem kell kapcsolatba lépnie a futárral.

„Rendszeresen megtapasztaljuk, hogy a felhasználóink igénylik, hogy egyre több helyen legyünk elérhetők – különösen igaz ez a budapesti agglomerációs körzetre, valamint a vidéki nagyvárosokra, megyeszékhelyekre. A mostani bővülésünk többféle pozitív üzenetet is hordoz: segítünk a helyi vállalkozásoknak még szélesebb közönséget elérni online platformon keresztül; új szolgáltatási színfoltot jelenthetünk a helyiek számára; és egyúttal munkahelyeket is teremtünk hét vidéki városban.

Célunk, hogy országszerte minél többen megtapasztalják, hogy a Wolt valóban átlagosan 30 percen belül szállítja ki a megrendelt ételeket, hogy az ügyfélszolgálatunk egy percen belül reagál a megkeresésekre, hogy az applikációnk kiemelkedő értékelése nem a véletlennek köszönhető” – mondja a terjeszkedés kapcsán Tajta Ákos, a Wolt ügyvezető igazgatója.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!