hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 01., vasárnap - Marianna.
hirdetés

Beszállítói lánc

Hogyan építsünk ellenálló beszállítói láncot?

Az egészségügyi vészhelyzet drámai károkat okozott a globális beszállítói láncokban, aminek eredményeként cégek tömegeinek kellett a teljes leállással szembenézniük. A világszerte jelentkező kihívások ellenére sem állíthatjuk azt azonban, hogy egy teljesen váratlan esemény történt.

hirdetés

Az utóbbi években egyre sűrűbben találkozhattunk hasonló fejleményekkel. Ezek közé sorolható a megközelítőleg 210 milliárd dolláros veszteséget eredményező japán földrengés, vagy az Egyesült Államok különadója, ami 63 milliárd dolláros kiesést jelentett az európai autógyártóknak. Ugyancsak ide tartozik a WannaCry, az utóbbi évek legsúlyosabb kibertámadása is, ami összességében 4 milliárd dolláros veszteséget okozott vállalkozások ezreinek. 

A jelenlegi krízis csupán egy újabb fejezete a beszállítói láncokat érintő egyre gyakrabban előforduló kihívásoknak, ami viszont drasztikus változásokat hozott. Az elmúlt három hónap átformálta a fogyasztói szokásokat. Ennek következtében a kereslet bizonyos termékek és szolgáltatások iránt jelentősen csökkent, a hagyományos üzletek forgalma pedig áttevődött az online térbe.

"A folyamatos átalakulás oda vezetett, hogy a vásárlói igények egyre nehezebben tervezhetőek."
Puklics László
EY Magyarország, Tanácsadás, Menedzser – Ellátási lánc és működés

Ezek alapján kijelenthető, hogy azok a cégek lesznek a közeljövő nagy nyertesei, akik gyorsan tudnak reagálni az egészségügyi vészhelyzet következményeire és változásaira.

(forrás: EY)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!