hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 25., szerda - Katalin.
hirdetés

Jótékonyság

Idén is elindul a szeretet.éhség. adománygyűjtés

Idén adventkor ismét elindul az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampánya, melyhez a Tesco, ahogy már több mint egy évtizede, most is csatlakozik. A vásárlók az áruházakban november 16. és december 24. között 250 forintos kuponok vásárlásával támogathatják a Segélyszervezet munkáját, amire idén talán még nagyobb szükség van a járvány miatt, mint valaha.

hirdetés

A karácsonyi időszakban jellemzően kicsit többet vásárolunk, meglepjük magunkat és a családunkat olyan különlegességekkel is, amiket egyébként az év folyamán nem engedhetünk meg magunknak. Sok család számára azonban nem csak a különleges finomságok, de egy átlagos vacsora megteremtése is nehézséget okoz. A Tesco idén már tizenegyedik alkalommal csatlakozik az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez, melynek keretében az áruházlánc vásárlói november 16. és december 24. között a rendes és az önkiszolgáló kasszáknál 250 forintos adománykuponok vásárlásával járulhatnak hozzá a szervezet munkájához. Az adománykuponok eladásából befolyó összeget a Tesco teljes egészében az Ökumenikus Segélyszervezetnek adja, akik nehéz helyzetben levő családokat és gyermekeket támogatnak belőle. Kovács Koko István, olimpiai és világbajnok ökölvívó, az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagyköveteként áll a kampány mellé idén is.

„A Tesco számára a közösségek, valamint a rászoruló, nehéz körülmények között élő embertársaink támogatása prioritás, hisszük, hogy minden apró figyelmesség számít. Ezért is csatlakozunk most már tizenegyedik alkalommal az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányához, ráadásul a támogatásra a rendkívüli körülmények miatt idén még nagyobb szükség van, mint valaha. Köszönöm szépen a kollégáim részvételét, támogatását és vásárlóink adományait is. Bízom benne, hogy együtt sok család karácsonyát tehetjük egy kicsit könnyebbé”– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója kifejtette:„2020-ban sokan megtapasztalták saját környezetükben is, hogy egy-egy váratlan krízis a biztosnak tűnő alapokra épített életeket is képes egyik napról a másikra romba dönteni. A baj mindig azokat érinti leginkább, akik eleve nehéz helyzetben vannak, akiknek nincsenek tartalékaik. Közeledik a karácsony, és látjuk, hogy ez is más lesz, mint az eddigiek. De talán egy alkalom arra, hogy a megváltozott formák között még inkább a lényegre figyeljünk: a cselekvő szeretetre. Hogy amikor kicsit mindannyian bajban érezzük magunkat is, képesek legyünk észrevenni azokat, akik igazán segítségre szorulnak. Hogy ne hagyjuk őket egyedül karácsonykor és bármi is történjen, ne engedjük el a kezüket 2021-ben sem! Erről szól idén az ünnepi összefogás, amihez reméljük, sok vásárló csatlakozik majd a Tesco kasszáinál is.”

A Tesco hisz benne, hogy minden apró figyelmesség számít, ezért a szervezet stratégiai partnereként a szeretet.éhség. kampány mellett többek között az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor kampányát is rendszeresen támogatja. A nehéz sorsú és hátrányos helyzetű gyermekeket támogató adománygyűjtéshez 2020-ban 15 millió forinttal járult hozzá a Tesco. Idén, a rendkívüli körülményeket enyhítendő az áruházlánc a valaha volt legnagyobb, összesen 42 millió forint értékű élelmiszer-adományával járult hozzá a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkájához, illetve az általuk ellátott, nehéz helyzetbe került családok támogatásához. A Tesco emellett vásárlóinak is köszönhetően idén 20 millió forinttal csatlakozott a szervezet Iskolakezdés együtt! jótékonysági felhívásához, melynek célja szintén a gyermekeket segítő munka támogatása volt.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!