hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Jelentősen növelte az értékesítéseit a Zwack

Növelte az értékesítéseit a Zwack Unicum Nyrt. az áprilissal kezdődött üzleti éve első negyedévében - olvasható a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján csütörtökön közzétett jelentésben.

hirdetés

A nemzetközi pénzügyi jelentési szabvány (IFRS) alapján készült beszámoló szerint a 6,345 milliárd forint bruttó árbevétel 44,8 százalékos növekedést, a 3,586 milliárd forint nettó (jövedéki adó és népegészségügyi termékadó nélküli) bevétel, 54,6 százalékos emelkedést jelent a tavalyi azonos időszakhoz képest.

A belföldi értékesítés nagyobb mértékben nőtt, mint az összforgalom, éves összevetésben 56 százalékkal emelkedett és majdnem ötödével haladta meg a 2 évvel korábbi azonos időszakét, amely még jóval a járvány előtt volt. A vendéglátóhelyek forgalmát tavaly tavasszal visszavetették a járványügyi korlátozások, ezzel együtt a Zwack bevétele is jelentősen csökkent, de a kiskereskedelmi értékesítést alig érintette a járvány - jegyezték meg a jelentésben.

A fogyasztói igények május óta újra nőnek, ami a kiviteli adatokat is javította. A társaság export árbevétele 45,2 százalékos növekedéssel 438 millió forintra nőtt az üzleti év első negyedévében, a bővülés különösen a német és a román piacon jelentős.

Az április-júniusi időszakban a Zwack működési eredménye 651 millió forint volt, ami 629 millió forinttal meghaladja az előző évit.

Az adózott eredmény 571 millió forint lett, szemben a tavalyi első negyedév 32 millió forintos veszteségével.
A ráfordítások közül legnagyobb mértékben, 46,8 százalékkal az egyéb működési ráfordítások bővültek, elérve a 953 millió forintot. Az emelkedést nagyrészt a marketingköltések okozták.

A beszámoló szerint a kilátásokat javítja, hogy a járvány nehezének vége, de az újabb vírusvariánsok még jelenthetnek kockázatot. A kiszámíthatatlanság hosszabb távon is okozhat még kihívásokat, miként az alapanyagok és a csomagolóanyagok drágulása is - írták.

A Zwack a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) prémium kategóriás kibocsátója. Részvényei szerdán 16 500 forinton zártak, árfolyamuk egy éven belül 15 700 és 17 300 forint között mozgott.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!