hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 26., csütörtök - Virág.
hirdetés

Kontaktmentes fizetés

Kényelmi szolgáltatásból elengedhetetlen szükséglet

500 millióval több Visa érintés nélküli fizetés az európai érintésmentes fizetési limitek emelésének köszönhetően.

hirdetés

A Visa ma bejelentette, hogy több mint félmilliárddal több olyan érintés nélküli fizetést dolgozott fel, ahol korábban a fogyasztóknak PIN-kódot kellett volna megadniuk, azóta, hogy az érintésmentes fizetések limitjét megnövelték Európa több mint 29 országában.

  • A fogyasztók szívesen használják a kontaktmentes fizetést. Ezt bizonyítja, hogy a Visa félmilliárddal több PIN-kód megadását nem igénylő tranzakciót bonyolított le mióta a COVID-19 világjárvány miatt megemelkedtek az érintésmentes fizetési limitek Európa-szerte.
  • E megoldások kényelme és egyszerűsége okán a vásárlók mindennapi költéseik során növekvő mértékben választják a PIN-kód mellőzését támogató fizetési technológiákat.
  • Mivel a járvány felgyorsította az egyszerű, gyors és biztonságos kereskedelem iránti globális keresletet, a vállalkozások körében is egyre többen biztosítanak érintésmentes fizetési lehetőségeket.

A COVID-19 miatt a kontaktmentes fizetés megítélése megváltozott: kényelmi szolgáltatásból elengedhetetlen szükségletté vált. A boltokban történő digitális fizetés már nem csak egy extra szolgáltatás, hanem egy olyan eszköz, amely lehetővé teszi a fogyasztók és kereskedők számára, hogy elkerüljék a fizikai érintkezést a fizetési terminálokkal. Az érintésmentes fizetési limitek emelésével pedig a Visa jelentősen több PIN-kód nélküli tranzakciót dolgozott fel Európa számos országában.

Az érintésmentes fizetés iránti növekvő igény Európa-szerte kimutatható

A Visa-kártyákkal történő bolti fizetések immáron több mint 75 százaléka történik ilyen módon. Egyes európai országokban több mint duplájára nőtt ez az arány a tavalyi év azonos időszakához képest1, de a legnagyobb európai államok közül is számosban legalább 20% volt a növekedés az elmúlt évben2.

Kiss Ede, a Visa Magyarországért felelős területi vezetője elmondta: “Az érintés nélküli fizetések Európa-szerte növekvő népszerűsége nem új keletű. A járvány valójában egy meglévő tendenciát gyorsított fel, annyi különbséggel, hogy a kontaktmentes fizetés mostanra már nem csak kényelmes, hanem szükséges is. A globális világjárvány kitörésekor azonnal prioritássá tettük az együttműködést partnereinkkel Európa-szerte az érintésmentes fizetési korlátok emelése érdekében, hogy a fogyasztók könnyebben és biztonságosan tudjanak fizetni, és ritkábban kényszerüljenek PIN-kódjuk beütésére.

A magasabb érintésmentes fizetési limitek bevezetése azonban csak egy része annak az erőfeszítésnek, amellyel a Visa az európai gazdasági fellendülést támogatja. Célunk, hogy megkönnyítsük az egyének és a vállalkozások boldogulását. Akár azáltal, hogy egyszerűbbé és biztonságosabbá tesszük a fogyasztók számára a személyes és online fizetést, de akár azzal is, hogy segítjük a kisvállalkozásokat a változó környezethez való alkalmazkodásban. Ez most fontosabb, mint valaha.”

Utazás közen is használható

A Visa által nyújtott vezető fizetési technológia és biztonság lehetővé teszi az európai fogyasztók számára, hogy bankkártyájuk és mobileszközük segítségével akkor is fizethessenek a kézi érintést kerülve, ha épp úton vannak. A Visa legújabb közlekedési innovációjának köszönhetően az érintésmentes fizetés immáron utazás során is használható Európa több mint 50 városában.

Fontos hozzátenni, hogy a tapasztalatok szerint a visszaélések aránya az érintésmentes kártyák esetén a legalacsonyabb minden egyéb fizetési formához képest, valamint a fizikai értékesítési helyeken elkövetett csalások is történelmi mélyponton maradtak azokban az országokban, ahol az érintésmentes fizetéseket széles körben használják.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!