hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 27., vasárnap - Adalbert.
hirdetés

Zászló jelölés

Keresztkérdés a boltokban: hol legyen a zászló a húson

A lengyel kereskedőknek gondot okoz, hová tűzzék pontosan azokat a zászlócskákat a húsokra, amelyek feladata, hogy világossá tegyék a vevők előtt, honnan származik a termék.

hirdetés

Lengyelországban szeptember 30-án lép hatályba az a jogszabály, amely szerint minden eladandó húsra ki kell tenni egy olyan zászlót, amely a termék származási helyét mutatja. A gyártóknak ugyanakkor komoly kétségeik vannak, hol legyen konkrétan ez a bizonyos zászló. A Lengyel Húsosok Szervezete a mezőgazdasági minisztériumhoz fordult, megoldást kérve - írta a Business Insider Polska.

A zászlónak meg kell könnyebbítenie a vásárlók tájékozódását, hogy milyen forrásból is vásárolják a húst, ki kell derülnie, hogy az lengyel-e vagy külföldi. Ez a kötelezettség a mezőgazdasági minisztérium júniusi rendeletéből származik, és mind a friss, mind a fagyasztott húsokra vonatkozik. A minisztérium régóta arra biztatja a vásárlókat, hogy lengyel terméket vegyenek.

Az utóbbi években végrehajtott felmérések azt mutatják, hogy az országban előállított termékek vásárlása egyre erőteljesebb. A vevők többségének ugyan az ár és a minőség a legfontosabb, de az áru származási helye már a harmadik helyen áll. Az új rendelet nem határozza meg pontosan, hova kell tenni a származási helyet mutató zászlócskát, sem azt milyennek kell lennie, rajta legyen-e például az ár vagy sem. Az ágazat arra számít, hogy ezeket a hiányosságokat  jogszabályban pótolni fogják.

(forrás: https://www.napi.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!