hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 25., szerda - Katalin.
hirdetés

Diabétesz

Mi a fontosabb, a látásod vagy a fagyi?

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége (CEOSZ) az Influence Mediaval kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet a diabétesz súlyos szövődményeire. Mint írják, a kezdeményezésnek a november 14-i Diabétesz Világnap mellett a koronavírus-járvány ad szomorú apropót.

hirdetés

„Magyarországon az 1 millióhoz közelít a cukorbetegséggel diagnosztizáltak száma, az anyagcsere-rendellenség szinte már minden hazai családot érint. A 2000-es években 70 százalékkal nőtt a diabétesszel élők száma” – írja közleményében a CEOSZ. A Szövetség kiemeli, hogy a betegekek közel 10 százaléka nem változtat az életmódján, miután megkapta a diagnózist. Ennek következménye szívelégtelenség, vesekárosodás és látásvesztés is lehet. 

A kampány kreatívjain hasat növesztett cukros üdítő, fagyiból kinéző szemgolyó, összecukrozott szív és fánkokból álló vese képe hívja fel a figyelmet az elhanyagolt betegség kockázataira. „Évente 1000 ember veszíti el a látását a cukorbetegség miatt. A diabétesszel élők 75 százaléka hal meg szív- és érrendszeri szövődmények következtében. A túlsúly megduplázza, az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának esélyét. Magyarországon hozzávetőlegesen 800 ezren szenvednek cukorbetegségben, közel félmillió ember szervezete pedig úgy küzd a betegség következményeivel, hogy ő maga nem is tud érintettségéről” – sorolja az adatokat közlemény. 

A CEOSZ szerint a cukorbetegséggel élők számára az egészséges életmódra való törekedés nem döntés kérdése: életet ment a tudatos táplálkozás, a túlsúly elkerülése, a rendszeres mozgás, a dohányzás és az alkohol elhagyása.

A kültéri kreatívok Budapest 22 forgalmas pontján lesznek kint, például a Mamut II-nél, a Westendnél és a Margit hídnál. A kampány sajtó és közösségi média kommunikációját az Influence Media viszi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!