hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 19., kedd - Nándor.
hirdetés

Omnichannel

Piactérként folytatja online terjeszkedését a Mediamarkt

Piactérként folytatná online terjeszkedését az elmúlt évek során klasszikus áruházláncból egyre inkább omnichannel kereskedővé vált műszakicikk-forgalmazó – írja a kosárétték.hu.

hirdetés

Az offline értékesítést követő online térnyerés következő lépéseként egy új kereskedelmi platform fejlesztésébe kezdtek, amelyet elsőként Németországban, Ausztriában és Spanyolországban élesítettek – ez az új rendszer lesz az alapja a klasszikus webshoptól eltérő funkcionalitást igénylő piactér üzleti modellnek.

A MediaMarkt célja ezzel a lépéssel a termékkínálatának bővítése olyan módon, hogy ezáltal az együttműködő kereskedőknek egyúttal sokkal nagyobb, könnyebben elérhető vásárlóközönséget is biztosít.

A jelenleg béta verzióként publikált új platform elsőként a német piacon nyitotta meg a regisztráció lehetőségét. A MediaMarkt Marketplace (vagy németül MarktPlatz) nem csak a német kereskedők számára elérhető: minden olyan vállalkozás lehetőséget kap a csatlakozásra, amelynek telephelye az EU-ban van, az unión belül adózik, van EU-s bankszámlaszáma, helyi raktárkészlete, tudja biztosítani EU-n belüli címre a termékvisszaküldés lehetőségét elállás esetén, valamint német nyelvű ügyfélszolgálatot is üzemeltet.

A csatlakozó kereskedőknek a MediaMarkt Marketplace használata havi 39 euróba alapdíjba kerül, valamint ezen felül minden egyes tranzakció után jutalékot is kell fizetniük, amelynek mértéke a termékkategóriától függ.

A német piac béta tesztelése után a következő ország, ahol a piactér modellt bővítik, várhatóan Hollandia lesz majd, a terjeszkedés további üteméről egyelőre nem publikáltak további információkat.

(forrás: Kosárérték)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!