hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Rendezvény

Rosé és Pezsgő Liget, ahol bemutatkozik a Rosalia bora

Idén tizedik alkalommal élvezhetjük a nyarat rosékkal, pezsgőkkel, finom borokkal, ínyenc gasztronómiával Budapest egyik legkedvesebb boros eseményén, amely új szakmai főtámogatója a SPAR.

hirdetés

Több mint 60 borász borai mellett a trendi street food ételek legfrissebb kínálata, páratlan sütemények és édességek, valamint a Máltai Manufaktúra is bemutatkozik különleges termékeivel. Lesz Liget Bora választás, ahol kiderül, melyik a Rosalia látogatók kedvenc roséja, mely egyben a Liget Budapest reprezentatív bora lesz az év hátralévő részében.

Szakmai főtámogatóként üdvözölhetjük a SPAR Magyarországot, akinek a jóvoltából Rosalia néven a fesztivál első saját bora is bemutatkozik, nem csak a rendezvényen, hanem az üzletlánc polcain is. A fesztivál Magyar Zene Háza Színpadán egymást váltják a könnyű- és világzene, a jazz és a folklór előadói, esténként pedig hatalmas buli vár mindenkit. Az új, vidám grafikákkal díszített poharak már bevetésre készen állnak, hogy belopják magukat a közönség szívébe.

Borok, buborékok

Az ország számos borrégiójából érkező borászok legfrissebb rosé boraikkal készülnek, de természetesen a habzóborok és pezsgők szerelmesei is megtalálják majd idei kedvenceiket. Külön öröm, hogy az idei, 22. VinAgora Nemzetközi Borverseny legjobb roséja és legjobb gyöngyözőbora is kóstolható lesz a rendezvényen, előbbi a Szentpéteri Borpince, utóbbi a Gál Szőlőbirtok és Pincészet standjánál. A teljesség kedvéért pedig számtalan fehér- és vörösbor is kóstolható lesz. A Rosalia idén is menő kóstolópoharakkal várja a látogatókat: új grafikákkal és szlogenekkel, illetve pároknak szóló poharakkal – utóbbiak erősen limitált számban, kizárólag elővételben vásárolhatók meg.

Ízek, illatok, új élmények

Ebben az évben is ínycsiklandó különlegességeket próbálhatnak ki a látogatók a fesztiválon. A Stelázsi standjánál a gazdag és különleges hidegtálak mellett tépett szarvas szendvics, sonkaválogatás és tepertőkrémes kenyér is megtalálható lesz. A kürtőskalácsot idén is a Vitéz Kürtős kínálja, akik a faszénparázson sütött klasszikus finomságaik mellet meglepnek minket egy különleges desszerttel, ami a Rosalia Kürtős Szelet nevet kapta. A Pizza Me 100%-ban eredeti összetevőkből készült pizzája elhozza a hamisítatlan olasz konyha élményét, míg a Szittya Pita helyben gyúrt tésztából és kizárólag magyar alapanyagokból készült kenyérlángossal és házi rétessel készül. Az Országkonyha különlegessége a tépett malac burger és a magyaros fűszerezésű lepény mellett a helyben füstölt lazacfilé. Vétek lenne kihagyni az Ami Burger természetes alapanyagokból, egyedi receptek alapján készült hamburgereit. A Reinpold’s Kolbice magvas lisztkeverékből sütött kenyértészta-tölcsérbe, sertés- és csirkehúsból, háromféle egyedi fűszerezéssel készült kolbászokat helyez, amit pirított hagymával, bajor káposztával, sajtszósszal és bacon szalonnával körít. A Lili’s Truck minden étele teljes mértékben glutén- és laktózmentes, de találhatunk köztük minden-mentes finomságokat is, többek között hamburgereket és csirkés tortillát kóstolhatnak az érdeklődők. Az ételérzékenyek számára desszert vonalon is kínálunk megoldást: a The Cake hoz nekünk minden-mentes pohárdesszerteket, friss aprósütiket és gluténmentes szendvicseket. A szokásos, de meg nem unható macaronok mellett a Bolka Desszert Butik az idei Rosalián a házi készítésű fagylaltjával debütál, macaronba töltve, csokiba mártott pálcikás jégkrém formájában, vagy ostyakehelyben kínálva, sok-sok gyümölccsel. Ha valaki kissé elálmosodna, látogassa meg az OMV VIVA Café standját, ahol a VIVA kávé mellett a Palágyi Eszter séf által megálmodott gourmet termékeket is megkóstolhatja. A hátrányos helyzetűeket foglalkoztató Máltai Manufaktúra idén először állít ki a fesztiválon, az ország legszegényebb településein készült, csakis kézműves finomságaikkal.

Zene, tánc, végre buli

A Magyar Zene Háza Színpad gazdag zenei kínálattal készül, igazi nyári borozgatós és bulizós hangulat szórakoztatja majd a vendégeket. Pénteken a Catsby kezdi a sort, aki zenéjében az 1920-as évek elegáns, életigenlő swing muzsikájának stílusjegyeit ötvözi korunk kedvelt műfajaival. Őket követi a Mongooz and the Magnet, Magyarország talán legmultikultibb zenekara: a jelenleg Pécsett operáló triót ugyanis egy ír, egy norvég és egy magyar srác alkotja. Az este legnagyobb meglepetése a Random Trip lesz, aki a Rosalia korábbi fellépőiből, erre az estére összeállt formációval érkezik. Az éjszakába nyúló buli hihetetlen hangulatát DJ Dynastar, avagy Pécsi-Szabó Dénes biztosítja.

A szombati nap a Szakál Tamás – Darvas Kristóf – Soós Csaba trióval kezdődik, bővebb info a www.rosalia.hu oldalon.

Liget Bora választás

Idén is sor kerül a Liget Bora választásra a Rosalián. Harminc kiváló rosé verseng a kitüntető címért – van köztük csendes és buborékos is. Aki szeretne részt venni a szavazáson, nem kell mást tennie, mint a versenyben induló rosék közül a Rosalián minél többet megkóstolni, majd a 3 legkedvesebb bort ízlés alapján rangsorolni. Aki szavazatát a helyszínen sétáló hostesseknek adja le, meglepetésben részesül!

Kicsit több szeretet

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat egyik különleges kezdeményezése a Máltai Manufaktúra Nonprofit Kft., mely az olyan szegény, de fejlődő környéken élőket segíti, ahol még nincs elég munkahely, így sokan munkanélküliek. Helyi termékeiket eljuttatják piacokra és rendezvényekre, így adva lehetőséget a további megélhetésük megszerzéséhez, a településük fejlődéséhez és az elszegényedésből való kilábaláshoz. Ha szeretettel fordulunk feléjük, hiszünk és bízunk bennük, akkor meg tudják mutatni, hogy ők is képesek szépet, jót, értékeset alkotni. Ebben szeretne a Rosalia is segíteni azzal, hogy népszerűsítik és támogatják programjaikat.

A SPAR nagy örömmel vállalta el az idei és a jövő évi Rosalia Fesztivál szakmai támogatását. A vállalat számára kiemelten fontosak a minőségi borok, üzleti stratégiájában az egyedülálló hazai borkultúra népszerűsítése is megkülönböztetett jelentőséggel bír, amelynek ideális lehetőséget biztosít az idén jubileumát ünneplő rendezvény. A SPAR évtizedek óta támogatja a nemzeti borkultúrát.

Bemutatkozik a Rosalia bora

A SPAR 30. és a Rosalia Fesztivál 10. születésnapjának méltó megünneplésére egy különleges rosé bort mutat be a SPAR Magyarország a Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft-vel (Borkult) együttműködésben. A vállalat nyílt pályázati felhívást küldött több száz magyar borásznak, melyben a nyár legnagyobb rosé slágerét keresték. Borszakértők, fesztivállátogatók és SPAR vásárlók, valamint a SPAR és a Borkult kollégái választották ki több mint 50 pályázat közül a díjnyertes tételt. A győztes, vagyis a Rosalia rosé, a móri Paulus Molnár Borház kiváló bora lett. A Merlot és Pinot noir házasításával készült üdítő, zamatos, fiatalos és nyárias rosé a rendezvényen a SPAR standján kóstolható meg, június 24-től pedig országosan elérhető, kizárólag a SPAR és INTERSPAR áruházak polcain.

Meglepetések, ajándékok

Az idén 30 éves SPAR Magyarország két standdal települ ki a rendezvényre. Az egyiken a borválasztékából kínál ízelítőt, mely italok többsége csak a SPAR és INTERSPAR áruházakban kapható SPAR Válogatás néven. A vállalat boros standján minden harmadik elfogyasztott pohár után a negyediket ingyen adja a vendégeknek. A másik stand a SPAR Verde vízpont lesz, ahol hűtött ásványvizet tudnak vásárolni a látogatók.

Azok a vásárlók, akik 2021. június 17. és június 30. között a SPAR, City SPAR vagy INTERSPAR áruházakban 10 000 forint felett vásárolnak, a kasszánál egy 50% kedvezményre jogosító kupont kapnak, melyet a Rosalia rendezvény helyszínén válthatnak napi belépőjegyre, így az fél áron lesz elérhető számukra.

A SPAR idén két alkalommal is megjelentet Borkatalógust, melyben a VinAgora díjnyertes tételeket, valamint a SPAR Válogatás borokat külön oldalakon mutatja be az akciós termékek mellett. A tavaszi számot kifejezetten a magyar boroknak szentelte a cég. A vállalat klasszikus borkereskedői hagyományokat élesztett újjá, amikor a minőségi borválasztéka bővítése céljából 2007-től egyedi hazai bormárkák forgalmazásába kezdett. Ezek a borok az együttműködő borászatokkal közösen kialakított egyedi címkével és SPAR Válogatás matrica jelöléssel kerülnek az áruházai polcaira.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!