hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 29., csütörtök - Márta, Flóra.
hirdetés

Konferencia

FRUIT LOGISTICA speciális formában

A "Találkozzon a helyszínen. Csatlakozzon online" mottó alatt az adaptált koncepció üzleti találkozókra és kulcsrakész kiállítói csomagokra összpontosít.

hirdetés

A FRUIT LOGISTICA egy speciális formában kerül megrendezésre 2021-ben, és 2021. május 18-20-ig el is halasztják annak érdekében, hogy fizikailag is megrendezhessék a berlini szakkiállítást. A "Találkozzon a helyszínen. Csatlakozzon online" mottó alatt az adaptált koncepció üzleti találkozókra és kulcsrakész kiállítói csomagokra összpontosít. Ez rugalmasságot és jobb üzleti lehetőségeket biztosít a kiállítók számára.

"A Covid-19 olyan kihívások elé állít minket, melyeket egyikünk sem tud kikerülni. Ezért kérdeztük magunktól, hogy mire van szükségük ügyfeleinknek és melyek azok a szempontok, amelyeket mi meg tudunk teremteni nekik" - magyarázza Madlen Miserius, a FRUIT LOGISTICA vezető termékmenedzsere. "Ennek a megközelítésnek az a célja, hogy kiállítóink jobban kezelhessék kockázataikat és tovább növeljék üzleti lehetőségeiket. Ez a berlini FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION 2021 vezérelve."

A májusi esemény miatt valószínűbb, hogy a világ számos pontjáról nagyobb számú beszerző, kereskedő vehet majd részt - tovább növelve az üzleti tevékenység lehetőségét a FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION 2021-en. A digitális elemek, beleértve a tárgyalási funkciókat és a konferencia online közvetítését, további részvételi lehetőségeket kínálnak. A kulcsrakész kiállítói csomagokon alapuló adaptált koncepció jelentősen csökkenti a kiállítók beruházásait és az átfutási időt. Három előre meghatározott standméret közül választhatnak majd a kiállítók. A kiállítói csomagok tartalmazzák a standterületet, a standépítést és a nagy teljesítményű internet-hozzáférést is.

"Új, a helyzethez igazított koncepciónkkal lehetővé akarjuk tenni a globális gyümölcs- és zöldségipar számára, hogy a szereplők 2021-ben Berlinben egy biztonságos környezetben gyűlhessenek össze és újra személyesen is találkozhassanak" - kommentálja Miserius. "A 2021-es FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION alapja egy jelentősen csökkentett kiállítói összterület, de a regisztrált vállalatok maximális számának kínál lehetőséget arra, hogy termékeiket a helyszínen mutassák be. Az új formátum csökkenti kiállítóink ​​befektetéseit, időt hagy a döntésekre és csökkenti a standszemélyzet létszámát, akiknek a berlini kiállításon az egyes cégektől jelen kell lenniük. Más szóval, egyszerű módot kínálunk a részvételre, és megadjuk az ipar számára a nagyon szükséges és várt lehetőséget, hogy mindenki személyesen találkozzon a vásárlóival.”

A FRUIT LOGISTICA csapata már tájékoztatta az összes kiállítót. A külföldi képviselők globális hálózata, amely több mint 150 országot érint, már szintén közvetlen kapcsolatban áll a kiállítókkal. A kiállítói csomagokkal kapcsolatos információk és további részletek 2020. október 23-tól állnak rendelkezésre.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!