hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

QLM

Új nézőpontok tendereztetéshez

Beruházni nem tudomány, csak elegendő forrás kell hozzá – az elmúlt években sokat finomodott ez a közvélekedés: már nemcsak az ajánlatokon szereplő végösszeg számít, hanem a hosszú távon jelentkező költségek egy része is mérlegre kerül. 

hirdetés

A QLM ügyfelei hosszú távú üzemeltetési és termelékenységi tapasztalataiból merítve, további nézőpontokra tud rávilágítani ahhoz, hogy a beruházások még eredményesebbek legyenek.

Lépjünk túl a megszokotton- out of the box !

Tendereztetéskor ma már bevett szokás, hogy döntési mátrix készítésénél bérleti konstrukció esetén figyelembe veszik például a teljes körű karbantartási (full service) díjat is, mely lefedi a rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokat. Ennyivel vajon teljes képet kapunk a gépek üzemeltetése során felmerülő összes költségről?Gépbeszerzéskor számoltunk-e az eddigi tapasztalataink alapján bekövetkező töréskárok költségeivel? Alaposan körbejártuk-e azt a kérdést, hogy a kiválasztott gép munkahatékonyságban a legjobb választás számunkra? Gondoltunk-e arra, hogy egy jól megválasztott géppel az eredeti elképzelésnél egy, vagy akár több eszközzel kevesebb is hatékonyan kiszolgálja a raktári operációt?

A QLM új nézőpontokkal segít ezen kérdések megválaszolásában! Megoldásokban gondolkozik, és a szóba jöhetőek közül azt a technológiát javasolja, tervezi és kivitelezi, amelyik a megbízója számára hosszú távon a legkedvezőbb, azaz az adott raktári operáció hatékonyságát és működését maximálisan támogatja. Ennek a választásnak sarkalatos pontja, hogy a tendereztetési eljárás során az Ügyfél a kellő információk birtokában, több tényezőt figyelembe véve tudja meghozni a tökéletes döntést.

Cikksorozatunk következő részeiben bemutatjuk, hogy beruházáskor milyen járulékos költségekre és tényezőkre célszerű előzetesen figyelni. Addig is nézzük az ígért új nézőpontok egyikét - vizuális formában! Folytatás hamarosan! (x)

 

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!