hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 24., szombat - Salamon.
hirdetés

METRO

Új vezérigazgató a METRO Magyarország élén

2020 októberétől a METRO korábbi horvátországi vezérigazgatója, Thierry Guillon-Verne kerül a METRO Magyarország élére. A hazai posztot 7 évig betöltő vezérigazgató, Horváth Imre mostantól a horvátországi METRO irányítását veszi át. A vezetői átszervezés a METRO vállalatirányítási és stratégiai működésének rendszeres része, mely során az igazgatók az egyes régiókban szerzett tapasztalataikkal fejleszteni és bővíteni tudják a vállalat hálózatán belüli egységeket. 

hirdetés

Thierry Guillon-Verne 2010 óta dolgozik a METRO Csoportnál. 2010 és 2013 között a Reál romániai kereskedelmi igazgatói pozícióját töltötte be, majd 2013-ban a Reál Németországnál kapott marketing stratégiai igazgatói, később üzemeltetési igazgatói kinevezést. Korábban 11 évig dolgozott a Franciaországban alapított Carrefour Group-nál, mely Európa második legnagyobb áruházlánca. Thierry Guillon-Verne a cégen belül számos országban töltött be igazgatói pozíciót, Franciaországban a stratégiai csoport igazgatójaként, Dél-Koreában áruházigazgatóként és a non-food terület igazgatójaként, Malajziában friss termékekért felelős igazgatóként, Szingapúrban operatív igazgatóként, Thaiföldön pedig merchandise igazgatóként dolgozott. Több országban különböző pozíciókban szerzett tapasztalata révén pontosan tudja, hogyan kell egy új országban sikeresen venni a kihívásokat.

„A METRO már 26 éve a magyar HoReCa szektor stratégiai partnere. Az egyik legfontosabb küldetésemnek tekintem, hogy a vállalat központi stratégiai céljai szerint tovább erősítem a METRO piacvezető pozícióját a HoReCa területen belül. A teljes csapattal közösen azon dolgozunk, hogy hozzájáruljunk ügyfeleink sikeréhez, ügyfeleink számára professzionális vásárlói élményt nyújtsunk, egyre szélesebb áruválasztékkal és egyedi megoldásokkal.” - nyilatkozta Thierry Guillon-Verne az érkezése kapcsán.

Thierry Guillon-Verne

Thierry Guillon-Verne vezetése alatt a vállalat célja továbbra is a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás biztosítása új digitális megoldásokkal az áruházakban és a kiszállítási szolgáltatások révén egyaránt. Az áruválaszték kialakítása, bővítése tekintetében különös hangsúly helyez majd azokra a termékcsoportokra, amelyekben a szektoron belül jelenleg is kiemelkedő kínálattal rendelkezik a METRO, mint például a friss hal és hús, borkínálat, a zöldség kategória, valamint a gasztro- és konyhai eszközök kategóriája.

A METRO Thierry Guillon-Verne kinevezésével a járvány gazdasági következményeit hatékony cégfejlesztési megoldásokkal kívánja feloldani. A vezérigazgató kiemelkedően fontosnak tartja, hogy a piacvezető kereskedelmi vállalatok gyorsan és hatékonyan reagáljanak a nehezebb időszakokban, és partnerként támogassák ügyfeleiket szolgáltatások, termékek, berendezések, szakmai tanácsadás és digitális eszközök révén.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!