hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés

Store Insider

aktuális szám

2020-06-12

>Store Insider II.. évf., 6.. szám

korábbi lapszámok

2020-05-13

>Store Insider II.. évf., 4-5.. szám

2020-03-06

>Store Insider II.. évf., 3.. szám

2020-02-14

>Store Insider II.. évf., 1.. szám

2019-12-10

>Store Insider I.. évf., 10.. szám

2019-11-08

>Store Insider I.. évf., 9. szám

2019-10-14

>Store Insider I.. évf., 8. szám

2019-09-17

>Store Insider I.. évf., 7.. szám

2019-08-02

>Store Insider I.. évf., 6.. szám

2019-06-05

>Store Insider I.. évf., 4-5.. szám

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.