hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 25., csütörtök - Géza.
hirdetés

Báloztak a magyar ízek kedvelői

Páratlan gasztronómiai élmény a Magyar Ízek Bálján

Gábor Sándor, a Gábriel Bon Bon Manufaktúra tulajdonosa, az Tokaji Borecet Kft. által gyártott Muskotályos Borecet és Sáfrány László füstölt pisztrángja diadalmaskodott

hirdetés

Ételkülönlegességekkel és nívós szakmai díjakkal köszöntötték a mintegy 250 elegáns vendéget az idén első alkalommal megrendezett Magyar Ízek Bálján, a Gödöllői Királyi Kastélyban. A hagyományteremtő társasági eseménnyel a tradicionális magyar ízek és a gasztrokultúra ápolását, valamint a magyar termelők népszerűsítését állította reflektorfénybe a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetség (MIKSZ) Zrt. és szervező partnere, a Human Telex Reklámügynökség.

magyarPáratlan gasztronómiai élményben volt részük a Magyar Ízek Bálja vendégeinek. „A megújuló hagyományok” jegyében a báli vacsora fogásait Magyarország hét kiváló és ismert hazai séfje készítette kizárólag minőségi, magyar alapanyagok felhasználásával. A menüben olyan különlegességek szerepeltek, mint a szilvásváradi pisztráng kaviár fürjtojással és uborkasalátával, a bükki kecskesajttal gratinírozott libamáj „tatár”, a szőlőlevélben sült szürkeharcsa csomboros káposztával, valamint a konfitált vízibivaly nyak és szürkemarha borjú bélszín duó kéksajtos kukorica prószával és szarvasgombás burgonya habbal. A szervezők a közelgő böjti időszakra való tekintettel böjti menüt is összeállítottak. Az ételeket a korábbi „Év borászai” díjat nyert pincészetek nedűi kísérték.

„Az utóbbi években háttérbe szorultak a minőségi, magas színvonalú szórakoztatástmagyar kínáló, tradicionális rendezvények. Ezért is tartjuk nagy eredménynek egy hagyományteremtő bál megszervezését, amely várakozáson felüli sikert aratott. Külön öröm, ha egy társasági esemény túlmutat a szórakoztatáson és nemesebb célt is megvalósít. Már alig várjuk a következő báli szezont” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója.

A bálon három kategóriában osztottak ki szakmai díjakat. Az Év Termelője elismerést az elmúlt években véghezvitt magyarönerős fejlesztéseket és újonnan bevezetett eljárásokat értékelve Gábor Sándor, a Gábriel Bon Bon Manufaktúra tulajdonosa vehette át. Az Év Felfedezettje a megújított termék és az új stratégia okán a Tokaji Borecet Kft. által gyártott Muskotályos Borecet lett. Az Év Sikerterméke kategóriában pedig a legkeresettebb és a legtöbbet értékesített termékként Sáfrány László füstölt pisztrángja diadalmaskodott.

A rendezvény szervezésében a MIKSZ partnere a Human Telex Reklámügynökség volt.


(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.