hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 13., vasárnap - Antal, Anett.
hirdetés

Magyar beszállítók jelentkezését várja a METRO honlapján

Ünnepélyes keretek között megkezdődött a Magyar Hetek eseménysorozat a METRO áruházakban. Június hónapban magyar beszállítóinak termékeit népszerűsíti az üzletlánc. A megnyitón részt vett többek között Glattfelder Béla gazdaságszabályozásért felelős államtitkár és közel húsz magyar beszállító vállalkozás vezetője.

hirdetés

A METRO számára alapvető fontosságú, hogy a magyar beszállítókat, termékeiket és alapanyagaikat termékpalettájában elérhetővé tegye és népszerűsítse vállalkozó partnerei körében, hiszen nagykereskedőként nemcsak beszerzési forrást, raktárfunkciót, de edukációs szerepet is betölt, mind a független kiskereskedelem, mind a vendéglátás szereplői felé.

A Magyar Hetek programsorozattal ezt a törekvést kívánta ismételten megerősíteni a vállalat, a megnyitó keretében bemutatkozási lehetőséget nyújtva a magyar kisvállalkozások vezetőinek és ízelítőt adni kiváló termékeikből.

A beszállító partnerek jelentős része élt a bemutatkozási lehetőséggel, és személyesen adott ízelítőt saját termékeiből. A bemutatkozó közel húsz beszállító partner között vannak tejtermékeket, húskészítményeket, friss húsokat, italokat, zöldségféléket és zöldfűszereket előállító vállalkozások.

Glattfelder Béla a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkára elmondta, hogy „a kormányzat kiemelt célja a magyar kkv-k támogatása, üdvözölnek minden olyan piaci törekvést, mely ebben segíti célkitűzéseiket. Kiemelten fontos a METRO nagykereskedelmi tevékenysége, hiszen kínálata révén nagy ráhatása van a kiskereskedelmi és a vendéglátással foglalkozó vállalkozások beszerzési magatartására. A jó minőségű és elegendő mennyiségű magyar termék mindig a legjobb alternatíva a külföldi kiváltására, ráadásul a magyar termékek ízvilága és megjelenése áll legközelebb a hazai ízlésvilághoz.”

Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója beszédében folytatva a fenti gondolatokat kiemelte: „A hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként a METRO célja a magyar vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint a magyar termékek népszerűsítése. Nagykereskedőként szervezetten, tudatosan igyekszünk keresni a beszállítókkal az együttműködési lehetőségeket, felhívni a figyelmet az új termékekre, népszerűsíteni azokat, hiszen nagykereskedelmi szerepünk magában foglalja az edukációt is a kereskedés mellett. A magyar beszállítóink termékei alapvető fontosságúak kínálatunkban, hiszen a hazai ízvilágot, szokásokat kizárólag a magyar termékek tudják kiszolgálni. Emellett maximálisan megfelelnek a frissesség és a minőségi követelményeknek, hiszen azokat folyamatosan magas szinten tartják. Mi, országos hálózatunknak köszönhetően stabil hátteret tudunk biztosítani a hazai termelőknek és beszállítóknak, emellett pedig a minőségi követelmények, szabványok betartásában képviselőink is folyamatosan segítik beszállító partnereinket, megalapozva a versenyképességük egyik fontos kritériumát. A magyar termékek népszerűsítése szintén fontos számunkra, éppen ezért számos kiadványban és esemény keretében mutatjuk be a kiemelkedő minőségű, magyar termékeket”.

„Immár több mint 20 éves magyarországi működésünk során jelentős figyelmet fordítottunk a legjobb minőségű hazai alapanyagok és azok beszállítóinak a felkutatására. Folyamatosan és aktívan keressük őket, ennek egyik új eszköze a most induló weboldal: http://www.metro.hu/public/Kezdolap/Magyar_Hetek, ahol leendő partnereink tudnak kapcsolatba kerülni velünk, bemutatkozni és megtenni az első lépést a sikeres együttműködés elindítása felé. Arra bíztatom a magyar vállalkozásokat, hogy minél többen jelentkezzenek nálunk – zárta gondolatait Horváth Imre vezérigazgató.

Kecskeméti Attila, a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ügyvezetője az együttműködési megállapodás legfontosabb eredményének azt tartja, hogy még szélesebb körben találkozhatnak a fogyasztók a védjeggyel jelölt termékekkel. Ezzel újabb lépéssel kerülünk közelebb az egységes eredetjelölés kialakulásához, ami nemzeti érdek, mindemellett a METRO-val közösen szerveznek előadásokat, melyek keretében bemutatják, hogy milyen előnyei vannak a magyar beszállítók számára, ha egy nagykereskedelmi lánc segíti munkájukat, és népszerűsíti a civil szervezet által tanúsított termékeiket.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

Kiadónk társoldalai