hirdetés
hirdetés
2021. január. 18., hétfő - Piroska.
hirdetés

Fenntartható Fejlődés

10 éves fenntarthatósági cselekvési tervet jelentett be a Diageo

A Diageo, a Johnnie Walker, a Smirnoff és a Guinness gyártója, „TÁRSADALOM 2030: A FEJLŐDÉS SZELLEMÉBEN” elnevezésű programjában 25 merész és ambiciózus célt jelentett be, hogy pozitív befolyással legyen a világra és teljesítse az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljait.

hirdetés

A ‘TÁRSADALOM 2030: a FEJLŐDÉS SZELLEMÉBEN” című program 2030-ig az alábbi célok elérését teszi lehetővé:

· 1 milliárd ember elérése a márkák mértékletességre figyelmeztető üzeneteivel

· Zéró szén-dioxid kibocsátás a közvetlen működés során

· Az etnikai sokszínűség 45 százalékra növelése a cég vezetői között

· 30 százalékkal kevesebb víz felhasználása minden előállított ital esetében

A Diageo építve az ESG (Környezeti, Társadalmi és Vállalatirányítási Irányelvek) fenntarthatósági irányelvek globális eredményeire, az elkövetkező tíz évben az alábbi három alapvető területre koncentrálja tevékenységét, összhangban az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival: a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése; a befogadás és a sokszínűség támogatása; és a fenntarthatóság a “gabonától a palackig” megvalósítása.

Michael Holm, a Diageo Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója kiemelte: „Nagyon büszkék vagyunk a fenntarthatóság és felelősségvállalás terén elért eddigi eredményeinkre, és ez az ambiciózus cselekvési terv biztosítja, hogy a következő tíz évben még tovább lépjünk. Mindhárom kiemelt területen, a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése, a befogadás és a sokféleség előmozdítása, valamint a fenntarthatóság “gabonától a palackig” terén az a célunk, hogy továbbra is utat mutassunk másoknak."

A TÁRSADALOM 2030: A FEJLŐDÉS SZELLEMÉBEN” terv legfontosabb elemei a következők:

A pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése

· 2030-ig a Diageo mértékletességre figyelmeztető üzeneteivel több mint egymilliárd embert fog elérni különböző márkáin keresztül;

· Ötmillió sofőr hozzáállását fogja megváltoztatni az ittas vezetés kapcsán;

· A Diageo díjnyertes, immár minden kontinensen elérhető „SMASHED”, (Szétcsúszva) elnevezésű figyelemfelkeltő programja révén, több mint 10 millió ember figyelmét kívánja felhívni a kiskorúak alkoholfogyasztásának veszélyeire.

Pais Mónika, a Diageo budapesti multifunkcionális kompetencia központjának ügyvezető igazgatója hozzátette:

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Diageo fenntarthatósági programjai Magyarországon is sikeresen működnek. Az innovációiról mindig is híres vállalatunk több olyan egyedülálló kezdeményezést vezetett be itthon is, amelyek hosszú távon hozzájárulnak a helyi közösségek felelős és fenntartható fejlődéséhez, többek között ilyen kezdeményezés a 2019 novemberében indított ’SMASHED’ (Szétcsúszva) program. Ennek keretében eddig már mintegy 100 tanár és 2000 diák figyelmét hívtuk fel a fiatalkori alkoholfogyasztás veszélyeire és a felelős magatartás fontosságára. A nagy sikerre való tekintettel folytatjuk a program népszerűsítését és a közeljövőben még több diákot szeretnénk elérni, várhatóan 2021-ben a program online változatát is útjára indítjuk."

A befogadás és a sokszínűség elősegítése

• A Diageo a befogadás és a sokféleség bizonyított eredményeire építve célként tűzte ki, hogy 2030-ig az etnikailag eltérő háttérrel rendelkező vezetők aránya elérje az összes vezető 45% -át, és a női vezetők aránya pedig 50% legyen.

• Emellett a Diageo képzéseket is nyújt több mint 1,7 millió embernek, hogy elősegítse egy befogadó és virágzó vendéglátó szektor megteremtését.

Fenntarthatóság a gabonától a pohárig

· A Diageo elkötelezte magát az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövőért végzett működés mellett, melynek során nulla nettó szén-dioxid-kibocsátás eléréséhez 100%-ban megújuló energiát hasznosítva és a beszállítókkal együttműködve 50 százalékkal csökkenti a közvetett szén-dioxid-kibocsátást.

· Emellett a nettó zéró ambíció első lépéseként a Diageo a rangos skót Oban és Royal Lochnagar szeszfőzdéi szén-dioxid-semlegessé válnak 2020 végéig, továbbá a Diageo célja a nettó nulla kibocsátás elérése Indiában 2025-ig.

· 2030-ig a Diageo biztosítja, hogy minden általa előállított ital elkészítéséhez a mainál 30 százalékkal kevesebb vizet használ, és nettó pozitív vízhatást ér el a legfontosabb vízterhelésű medencéinkben és közösségeinkben.

· Ezenkívül több mint 150 közösségi vízügyi projektet valósít meg világszerte, beleértve a tiszta vízhez, közegészségügyhöz és higiéniához való hozzáférést.

· A Diageo továbbá több mint 150 000 kistermelőt támogat gazdálkodási technikákkal a föld megújítása és a biodiverzitás építése érdekében.

· 2030-ig biztosítja emellett, hogy 100% -ban újrahasznosított anyagot használjon a műanyag csomagolásnál, és hogy a Diageo csomagolásának 100 százaléka széles körben újrahasznosítható legyen.

Szintén a mai napon elindul a Diageo ‘Fenntartható megoldások’ nevű globális platformja is, amely nem részvényjellegű támogatást biztosít startup és technológiai vállalatok számára azok fejlődése érdekében, és hogy a Diageo továbbra is beépíthesse a fenntarthatóságot az ellátási láncába és márkáiba. A kisvállalkozások és vállalkozók innovációinak támogatására kifejlesztett program keretében a Diageo globális erőforrásokat és tapasztalatokat oszt meg annak érdekében, hogy így mindkét fél számára előnyös jövőbeli lehetőségeket teremtsen.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!