hirdetés
hirdetés
2021. január. 18., hétfő - Piroska.
hirdetés

Támogatás

2021-ben 2021 jótettre kötelezte el magát a P&G

A Procter & Gamble 2021 jótettre kötelezte el magát a 2021-es évre. Lead with Love elnevezésű nemzetközi kampánya során idén a vállalat és márkái további adományokkal, azaz egészségügyi, higiéniai termékekkel és tisztítószerekkel, személyi védőeszközök biztosításával és több tízmillió dolláros pénzügyi támogatással segíti a COVID-19 elleni küzdelmet világszerte.

hirdetés

A P&G nemrég bevezetett Lead with Love kampánya a komplex adományozási program mellett globális összefogásra is buzdít a közösségek, a nemek közti egyenlőség és bolygónk megóvása érdekében. A kampány a vállalat márkáira épít és egyesíti a P&G régóta ismert társadalmi törekvéseit a közösségi hatás, az egyenlőség és befogadás, valamint a környezeti fenntarthatóság terén.

Lead with Love: jótett helyébe… tegyél még több jót!

A P&G több mint 180 éve támogatja a közösségeket és a fogyasztókat, különösen a váratlan kihívások idején. A vállalat közel 30 éve jelen van Magyarországon is, és a világjárvány kitörése óta majdnem 200 raklap terméket adományozott, több mint 80 millió Forint értékben, a leginkább rászorulóknak. Az új év kezdetével a P&G és márkái folytatják szoros együttműködésüket a nemzetközi és hazai partnerszervezetekkel, köztük a Magyar Vöröskereszttel, az Unicef Magyarországgal, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel, a Habitat for Humanity szervezettel, az SOS Gyermekfalvakkal, a Magyar Szülésznők Szövetségével, valamint a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal, hogy országszerte támogatást nyújthassanak a nehéz helyzetbe került családoknak és közösségeknek.

"2020 egyértelművé tette, hogy mi számít igazán, és milyen szerepet kell játszania a vállalatoknak a társadalomban. Úgy döntöttünk, hogy globális programot indítunk a különböző társadalmi témákat érintő beszélgetések kezdeményezésére, a jótékony cselekedetekre való ösztönzésre és jótettekkel, szeretettel való vezetésre. Így jött létre a Lead with Love.” – mondta Gabriel Makki, a P&G Közép-európai értékesítési alelnöke.

Emotions

A programot a vállalat egy erőteljes videóval indította Emotions, azaz „Érzelmek” címmel, amely a legalapvetőbb emberi érzelmeket jeleníti meg, többek közt a szeretetet. A P&G elhivatott, hogy ebben az évben többet és jobban tegyünk egymásért.

"Hiszünk abban, hogy felelősséggel tartozunk a társadalom iránt, ezért vállalatunk és márkáink erejét, népszerűségét és erőforrásainkat arra használjuk, hogy 2021-től még több jót tegyünk és olyan növekedésre ösztönözzünk, amelyek tartós, pozitív hatással lesznek a közösségekre világszerte." - mondta David Taylor, a P&G igazgatótanácsának elnöke, és elnök-vezérigazgatója.

A hazai jótékonysági programok idén is folytatódnak

A Pampers Magyarország évek óta egyedülálló módon támogatja a magyarországi koraszülött ellátást azzal, hogy a legtöbb hazai koraszülött intenzív osztály számára térítésmentesen biztosítja az idő előtt született babák ellátásához szükséges speciális pelenkákat. A közelmúltban a márka több mint 6000 csomag pelenkát ajánlott fel az SOS Gyermekfalu számára, és 3,5 millió forint pénzügyi támogatást nyújtott a Koraszülöttekért Országos Egyesületnek (KORE).

Az Always tavaly harmadik alkalommal szervezte meg kampányát a menstruációs szegénység csökkentéséért, és támogatott több ezer lányt a Vöröskereszt együttműködésével, valamint világszerte több mint 40 millió menstruációs terméket adományozott a COVID-19 idején. A márka 2021-ben is folytatja a menstruációs szegénység elleni küzdelmet, valamint globális oktatóprogramját a fiatal lányok pubertáskori önbizalomnövelésének támogatására, amely programmal évente több mint 18 millió gyermeket, szülőt és oktatót ér el.

A Pantene elkötelezett ökológiai lábnyomának csökkentése mellett: a márka legújabb fejlesztése a kevesebb víz felhasználásával készült, illetve vízmentes termékek, amelyek hozzájárulnak a természeti erőforrások megőrzéséhez és védelméhez.

A P&G Beauty a közelmúltban bemutatta újratölthető alumínium palackjait, valamint a 60 százalékkal kevesebb műanyag felhasználásával készült utántöltő tasakokat négy hajápolási márkája, a Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie esetében.

A decemberben megjelent 2020-as éves Társadalmi felelősségvállalási jelentése szerint a vállalat tíz éve megfogalmazott 16 kiemelt vállalásából 14 már megvalósult. A vállalat valamennyi gyára világszerte zero waste termeléssel működik, azaz nem szállít hulladékot szemétlerakókba, emellett bejelentette, hogy felgyorsítja a klímát érintő céljait az It’s Our Home kötelezettségvállalásán keresztül, és karbonsemlegessé válik a 2030-ig tartó évtizedben.

Emotions videó: https://www.youtube.com/watch?v=YBHp8onprI4&feature=youtu.be

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!