hirdetés
hirdetés
2021. december. 04., szombat - Borbála, Barbara.
hirdetés

Tejhelyettesítők

A Danone átalakítja egyik joghurtgyárát

A Danone, az Evian víz és az Activia joghurt márkák tulajdonosa szerint a növényi alapú élelmiszerek francia piaca hét év alatt megháromszorozódott, és 2025-ig további 50%-kal fog növekedni.

hirdetés

 

Idén már 16,5 millió eurót költöttek az ország keleti részén található Alpro üzem fejlesztésére.

„Egyre nagyobb az igény olyan növényi alapú termékek iránt, amelyek egyszerű megoldást jelentenek az alternatív étrendek esetében is a változatos táplálkozásra" - mondta François Eyraud, a Danone France ügyvezető igazgatója. A gyárat 2022 őszén alakítják át, és 2023 második negyedévétől gyártják az első Alpro márkájú italokat.

Forrás: Adobe Stock
Forrás: Adobe Stock

A Danone 2017-ben szerezte meg az Alpro-t az amerikai WhiteWave bioélelmiszer-gyártó cég felvásárlásával 12,5 milliárd dollárért, írja a Magyar Mezőgazdság.

Februárban a Danone megállapodott az amerikai növényi alapú élelmiszerekre specializálódott Earth Island megvásárlásáról. A cél, hogy a cég 2025-ig világszerte 5 milliárd euró értékű forgalmat generáljon növényi alapú termékeivel.

(forrás: Magyar Mezőgazdaság)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!