hirdetés
hirdetés
2020. október. 24., szombat - Salamon.
hirdetés

Márkakommunikáció

A DDB Budapest ingyenes stratégiai konzultációval segít az FMCG márkáknak megbirkózni a válsággal

A 2020-ban Év Ügynöksége díjat nyert DDB pop-up tanácsadó egységet indít Growth Factory néven, ezzel segítve az FMCG márkák növekedését a jelenlegi gazdasági helyzetben. Az ingyenes személyes konzultációkra, amelyek az ügynökség ‘Unreasonable Growth’ metodológiájára, valamint marketing-, márka- és kommunikációs stratégiai tervezést támogató eszköztárára építenek, szeptemberben és októberben lehet jelentkezni.

hirdetés

Hannes Wirnsberger, a DDB Budapest ügyvezetője.– Ahogy azt a szakértők hónapokkal ezelőtt megjósolták, a karantén és az azt követő időszak nem csak a legtöbb márkán, de a teljes hazai marketing szakmán mély nyomokat hagyott. Mostanra mindannyiunk mindennapjainak a részévé vált, hogy az ideálistól messze elmaradó körülmények között próbálunk helyt állni – mondja Hannes Wirnsberger, a DDB Budapest ügyvezetője.

– De hiába vagyunk minden erőnkkel azon, hogy visszatérjünk a megszokott kerékvágásba, ha közben egy komoly, elhúzódó gazdasági válság van éppen kibontakozóban, ami hatalmas nyomás alatt tartja a cégeket, minden vállalkozást szerte az országban. Különösen igaz ez az FMCG márkákra, akiknél ez a nyomás napi szinten érezhető. A legtöbben veszítettek bevételeikből, és küzdenek azért is, hogy megtartsák a karantén előtti piaci részesedésüket, nem beszélve az idei évre tervezett üzleti céljaik teljesítéséről. Nagyon úgy tűnik, hogy ez a válság, és vele együtt a nyomás és a bizonytalanság is sokáig velünk marad. Mi a DDB-nél abban hiszünk, hogy közös érdekünk ebben a helyzetben együtt fellépni. Egyszerűen azért, mert erős márkák nélkül nincs erős reklámszakma, és ahhoz, hogy egy márka erős tudjon lenni, jobban tudjon teljesíteni a piaci átlagnál és képes legyen akár növekedni a lassuló gazdasági környezet ellenére is, szüksége van olyan partnerekre, akik a stratégai tanácsadás, stratégiai tervezés és persze az erre épülő kreatív szolgáltatásokban is erősek. Az együttműködés nagyon fontos a könnyű időszakokban is, de különösen fontos a nehéz időszakokban, mert segít felismerni a kihívásokban rejlő lehetőségeket. Azért hoztuk létre a Growth Factory-t, mert segíteni szeretnénk a márkáknak felismerni a saját lehetőségeiket, és megtalálni a növekedéshez vezető utat a válság ellenére is.

‘Unreasonable Growth’ metodológia
a vártnál nagyobb üzleti növekedésért

Gál Sarolta, a DDB Budapest Stratégiai Igazgatója– Bár egy elhúzódó válság kellős közepén növekedésről beszélni nem magától értetődő, egyáltalán nem véletlen, hogy a DDB Budapest éppen ebben szeretne segíteni azoknak brandeknek, akik hozzánk fordulnak majd – teszi hozzá Gál Sarolta, a DDB Budapest Stratégiai Igazgatója. – Hálózati szinten sok felhalmozott tapasztalatunk van abban, hogy hogyan kell egy márkát egy gazdasági válság közben is jól kezelni. Emellett a stratégiai tervezésben egyébként is egy olyan metodológia alapján dolgozunk, amely kifejezetten arra épül, hogy a logikusan elvárhatónál nagyobb üzleti növekedést segítsen elérni. A metodológiához kapcsolódik egy korszerű eszköztár ami nem csak a márkakommunikáció, de a marketingstratégia minden további területének tervezéséhez is ad jól használható eszközöket, bármilyen növekedési dilemmára segít megoldást találni, legyen az akár a márkastratégiával, akár a marketing terv megvalósításával kapcsolatos. Az erős márkákat részben az különbözteti meg a többitől, hogy tudatos és alapos stratégiai tervezésre épülnek. A Growth Factory ambíciója az, hogy ezekben a kihívásokkal teli időkben, ha nem is teljes egészében, de legalább alapjaiban bármely márka számára hozzáférhetővé váljon ez a növekedés fókuszú stratégiai szemlélet.

Perszonalizált stratégiai tanácsok
néhány óra leforgása alatt

Az ingyenes pop-up tanácsadás modellje nagyon egyszerű. Miután minden márka egyedi kihívásokkal néz szembe, a lehetőség iránt érdeklődő brand- vagy marketing managereket egy néhány órás konzultációra várják, amelynek keretében személyre és kérdéseikre szabott stratégiai tanácsokkal tudják őket segíteni. Időpont egyeztetéshez nincs más dolguk, mint felkeresni a Growth Factory microsite-ját és egy számukra alkalmas szeptemberi vagy októberi időpont megjelölésével kitölteni az űrlapot. Természetesen az érdeklődők biztonsága elsődleges szempont, így minden konzultációra ugyanazok a maszkviselési és távolságtartási szabályok érvényesek, amelyeket a DDB a mindennapokban is szigorúan betart.

(x)

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!