hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Fenntarthatóság

A fenntarthatóságot ünnepli a 30 éves UniCredit Bank

Az UniCredit Bank idén ünnepli magyarországi fennállásának 30. évfordulóját, és a jubileum alkalmából ügyfeleinek történetein keresztül mutatja be, hogyan járult hozzá az üzleti fenntarthatósághoz.

hirdetés

Ezekkel a történetekkel a bank másokat is inspirálni szeretne és jó gyakorlatokat bemutatni arra, hogy egy vállalat életébe miként tudnak beépülni az üzleti és környezeti fenntarthatóság szempontjai, függetlenül a vállalat profiljától. A bank a kampánnyal egyúttal vállalást tesz arra, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordít azokra a projektekre, melyek pozitív társadalmi vagy környezeti hatása van.

Az elmúlt 30 évben az UniCredit számos olyan projektet finanszírozott, amelyeken keresztül jelentős hatást gyakorolt a környező világra. Partnereivel közösen otthonokat teremtett, városrészeket, vállalatokat épített fel, családi vállalkozásokat segített óriáscéggé fejlődni. Katalizátor szerepét a bank még inkább erősíteni kívánja, ezért a jövőben az eddigieknél is nagyobb figyelmet fordít ügyfeleinek társadalmi és környezeti hatású projektjeire, és olyan kezdeményezéseket támogat, amelyek mindannyiunk életét jobbá teszik.

A 30 éves kampányt olyan ügyfelek történeteire építették, akik fenntarthatósági törekvéseikkel, érték alapú üzleti gondolkodásukkal mindannyiunkat inspirálhatnak. A generációváltás és a lojális dolgozók megtartásának titkát a baranyai régió pékipari vállalkozása, az Aranycipó Pékség története példázza. A háború előtti receptúrák és a kézműves édességek tradíciójának őrzésében régóta segíti a bank a Szamos Marcipánt, tőlük a generációkon átívelő, hosszú távú üzleti döntéshozatalról és a tudásmegosztás fontosságáról tudhatunk meg többet.

A Nyíregyházi Állatpark aritka állatfajok mentése mellett kötelezte el magát, miközben oktató tevékenységükkel elkötelezetten gyarapítják az állat- és természetvédelem iránt felelősséget vállalók táborát. Fenntartható, multifunkciós városrészeket és élhetőbb közösségi tereket tervez és kivitelez a Futureal-csoport, akik jelenleg most a dél-budai városközpont arculatát álmodják újra, amely a környék felvirágzásának kereskedelmi és üzleti hajtóereje lesz majd.

A bébiételgyártó HiPP Kft. környezetvédelmi szempontjai messze túlmutatnak azon, hogy a cég egészséges, minőségi és finom ételeket gyárt a legkisebbeknek: érdemes odafigyelni rájuk, mert fenntarthatósági törekvéseik a cég egész tevékenységét átölelik.

Az ügyfelekkel készített videók az UniCredit jubileumi weboldalán találhatók.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!