hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

A Lidl alapítója a leggazdagabb német

Németország ezer leggazdagabbjának vagyona 0,76 százalékkal nőtt tavalyhoz képest, és elérte az 1100 milliárd eurót – áll a Welt am Sonntag című lap összeállításában.

hirdetés

A leggazdagabb német a 80 esztendős Dieter Schwarz, a Lidl és a Kaufland kiskereskedelmi cégek alapítója, akinek a vagyonát 41,8 milliárd euróra teszi a lap.

A lista második helyén a Reimann család áll 21,45 milliárd euróval, amelynek a szerteágazó befektetési vállalkozását a luxembourgi székhelyű JAB befektetési cég fogja össze.

A harmadik leggazdagabb német Wolfgang Porsche, a Porsche AG járműgyártó felügyelőbizottságának az elnöke, valamint a Volkswagen AG, illetve az Audi AG felügyelőbizottságának a tagja. Porsche mintegy 20 milliárd eurós vagyonnal rendelkezik a lap szerint.

(forrás: MTI/index.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!