hirdetés
hirdetés
2020. október. 20., kedd - Vendel.
hirdetés

Kampány

A zöldebb jövőre fókuszál az E.ON márkakampánya

Az új szlogen: „Mi együtt nem ismerünk lehetetlent!”

hirdetés

Az E.ON Hungária Csoport most induló új márkakampányának fő üzenete: „Mi együtt nem ismerünk lehetetlent!”. Az év végéig tartó kampányban az energiavállalat arra hívja fel a figyelmet, hogy ha összefogunk, akkor mindannyiunk számára jobbá alakíthatjuk a világot a cég közleménye szerint.

„Világszerte 70 ezer kollégával és 50 millió ügyféllel tartozunk össze: ez olyan erő, ami valóban nem ismer lehetetlent. A fenntarthatósággal kapcsolatban szeretnénk bátorítani azokat, akik úgy gondolják, hogy ők egyedül nem elegek. Egyetlen okosotthon megvalósítása, egyetlen napelem beépítése, egyetlen zöldenergia-szerződés önmagában valóban nem tűnik elég nagy horderejűnek, de ha azt nézzük, hogy ezek többszörös nagyságrendben valósulnak meg, annak már van igazi átalakító súlya” - mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

Az összefogás erejét bemutató reklámokkal hamarosan tévében, online felületeken, hirdetésekben találkozhatnak a nézők és az olvasók. 

(forrás: kreativ.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!