hirdetés
hirdetés
2022. január. 28., péntek - Károly, Karola.
hirdetés

Koktélok

Alkoholos italokkal újít a Coca cola és a Pepsi is

A Coca cola már tavaly bevezette a piacra hard seltzerét, a Pepsi válasza az alkoholos Mountain Dew. Nincs messze a CBD olajjal dúsított ital sem.

hirdetés

A Coca-Cola vezetősége a közelmúltban úgy döntött, hogy az 1980-as évek után ideje ismét szerencsét próbálni az alkoholos italok piacán. A cég 2020-ban egy úgynevezett hard seltzert dobott piacra, ami kifejezetten népszerűnek bizonyult a vásárlók körében. A sikereken felbuzdulva idén egy koktéllal bővíti kínálatát, számol be a Haszon.hu.

Alkoholos koktél

A Coca-Cola bejelentette, hogy a Constellation Brands vállalattal közösen egy különleges alkoholos koktél megalkotásán dolgoznak, amely a Fresca szódamárka alatt még idén felkerülhet a boltok polcaira. A Constellation Brands Amerika egyik legnagyobb szeszes ital gyártója és forgalmazója, egyebek között a Corona sör is a cég nevéhez fűződik.

Forrás: Adobe Stock
Forrás: Adobe Stock

A Coca-Cola lépése több szempontból is megalapozott. Egyrészt a 2020-as bevezetését követően a Topo Chico Hard Seltzer nevű alkoholos itala remek fogadtatásban részesült, így logikus, hogy cég tovább terjeszkedik az ágazatban.

Másrészt piaci riválisai szintén gőzerővel azon dolgoznak, hogy bővítsék kínálatukat. A Pepsi például a Boston Beer sörfőzdével együttműködve februárban alkoholos Mountain Dew üdítőkkel érkezik a piacra. Emellett a szegmens megreformált szabályozásának köszönhetően hamarosan CBD olajjal dúsított üdítők is megjelenhetnek a boltokban.

40 év után újra

A Coca-Cola tájékoztatása szerint leányvállalata, a Fresca jelenleg a leggyorsabban növekvő szódamárka az italóriás amerikai portfóliójában. A grapefruit ízű változata kifejezetten népszerű a koktélkedvelők körében. Érdemes megjegyezni, hogy 2020-ban 52,7 százalékkal több dobozos koktélt értékesítettek az USA-ban, mint a megelőző évben, ami a teljes forgalom 6,9 százalékát tette ki. Mondhatni a Coca-Cola időzítése tökéletes.

A világhírű üdítőmárka 1983-ban adta el Wine Spectrum nevű üzletágát, amely után közel 40 évet kellett várni arra, hogy ismét megjelenjen az alkoholok világában.

(forrás: haszon.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Milyen újdonságokat tartogatnak a HR- szolgáltatók 2022-re?

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!