hirdetés
hirdetés
2021. február. 28., vasárnap - Elemér.
hirdetés

Kampány

Átfogó kampánnyal jubilál a Magyar tej márka

Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ez alkalomból indított átfogó kampányt a gyártó Alföldi Tej Kft.

hirdetés

Tíz évvel ezelőtt hozta létre Magyarország jelenleg második legnagyobb tejtermék gyártója, az Alföldi Tej Kft. a „Magyar tej” márkát. A márka azzal a koncepcióval született, hogy a fogyasztók a jelentős számú import tejtermék között egyértelműen meg tudják különböztetni az Alföldi Tej csak magyar alapanyagból, itthon készülő tejtermékeit. 2020-ra már 25 különböző termékből – többek közt tejből, rögös túróból, vajból, joghurtból, kefirből, tejszínből és 2019 óta trappista sajtból – áll a Magyar márka termékportfóliója.

„Olyan márkát szerettem volna létrehozni, ami érzelmet vált ki, megszólít, ami már akkor is mert magyar lenni, amikor a hazai termékek még nem voltak a vásárlók kedvencei. 10 év alatt bebizonyítottuk, hogy van igény a fogyasztók részéről a kizárólag hazai alapanyagból készülő minőségi tejtermékekre és igenis lehet kötődni magyar élelmiszermárkához” – meséli a márka megalkotója, Dobrovoczky István, az Alföldi Tej kereskedelmi és marketing igazgatója.

A Magyar márka az egyetlen, amely a nevében használhatja a magyar szót – amit tulajdonnévként így nagy kezdőbetűvel kell írni.

„A Magyar márka a környezetvédelemben is aktív, legutóbbi marketingkampányunk során a magyar lakosság szokásaiból kiindulva a Magyar tejfölös poharak újbóli felhasználására adtunk ötleteket, így bárki még inkább a sajátjának érezheti a márkát és ezzel együtt csökkentheti műanyag felhasználást” – teszi hozzá Dobrovoczky István.

A Superbrands díjjal hét alkalommal is kitüntetett márka átfogó kampánnyal ünnepli 10. születésnapját, amelynek televíziós, rádiós, print, online, pr, közösségi média megjelenések az elemei.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.