hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő

Az Év Boltja 2021 - hosszabbított határidő!

Az Store Insider szaklap idén immáron hetedik alkalommal hirdetii meg Az Év Boltja versenyt. A kihívásra pályázhat minden Magyarországon, a nevezési időszak alatt működő kisebb-nagyobb, elsődlegesen élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egység üzemeltetője.

hirdetés

Ezen a héten még nevezhetnek Az Év Boltja 2021 versenyre: március 26. éjfél a hosszabbított határidő vége. Köszönettel várjuk a boltok nevezéseit!

BŐVÍTÉS: A versenyre 12 főkategóriában nevezhetnek üzletek, illetve az azokat működtető láncok.

Idén is várjuk a kereskedelmi láncok nevezését, kibővített kategóriákkal!

  • Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője 2021
  • ÚJ! Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2021
  • ÚJ! Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2021
  • Az Év Innovatív Kereskedője 2021
  • Az Év Vevőbarát Kereskedője 2021
  • Az Év Környezettudatos Kereskedője 2021
  • Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2021

A versenykiírás bővítésével arra törekszünk, hogy mind az egyénileg pályázó üzletek, mind a kereskedelmi láncok számára megteremtsük a lehetőséget, hogy a díjjal is felhívhassák a vásárlók figyelmét a fejlődéshez elengedhetetlenül szükséges funkciókra, szolgáltatásaik magas színvonalára. Ezzel is erősítve az üzletek, kereskedelmi láncok imázsát, és javíthatják versenyképességüket.

A verseny főtámogatójaként idén is velünk tart a SOLE-MIZO Zrt. extra különdíjakkal!

És szakmai partnerként a NÉBIH!

A versenyről bővebben ide kattintva olvashat. Egyéni boltok számára a nevezési felület itt, kereskedelmi láncok számára pedig itt érhető el.

Nevezési díj:

  • egyéni boltok esetében: 9900 Ft + Áfa / üzlet
  • kereskedelmi láncok esetében: 59 000 Ft + Áfa / 3 régióból nevezett üzlet

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.