hirdetés
hirdetés
2021. március. 04., csütörtök - Kázmér.
hirdetés

Fejlesztés

Coca-Cola HBC Magyarország beruházás Dunaharasztiban

A Coca-Cola HBC Magyarország öt különálló süllyesztett rámpás dokkolókaput helyezett üzembe Dunaharasztiban, az ország legnagyobb élelmiszeripari raktáránál, hogy vevőpartnereit gyorsabban, pontosabban és még gördülékenyebben szolgálhassa ki.

hirdetés

A Coca-Cola HBC Magyarország célja, hogy fejlesztések és beruházások révén Közép-Európa legnagyobb gyártóbázisává váljon. A vállalat a dinamikus fejlődés érdekében folyamatos dolgozik a piaci pozíciója és a vevőpartnerek elégedettségének erősítésén. 2019-ben 5,9 milliárd forint értékű beruházást hajtottak végre az országban, továbbá előkészítettek több olyan fejlesztést is, amely az elkövetkező években fog megvalósulni. Ezek a korszerű technológiai fejlesztések nem csak a vállalat számára teremtenek értéket, hanem a hazai gazdaság számára is.

Ezúttal a Dunaharaszti raktár infrastruktúrájának korszerűsítésére került sor: a teherautós áruszállítás raktári kiszolgálását fejlesztve öt különálló, süllyesztett rámpás dokkolókapu állt munkába a központ raktárépületénél. A fejlesztés nyomán még tovább javulhat a kamionos forgalom kiszolgálása – így mintegy 7,5 százalékkal csökkenhet a telephelyi fordulóidő és ennek köszönhetően növekszik majd az egy nap alatt kiszolgálható kamionok száma.

A telephelyen megforduló kamionok 90 százaléka ponyvás, 10 százaléka pedig dobozos felépítménnyel rendelkezik. A várakozások szerint a dobozos teherautók esetében akár 14 százalékos nettó időcsökkenés is elérhető lesz. A jelentős infrastrukturális beruházás eredményeként bevezetésre kerülő dokkolókapus kiszolgáló rendszer az ellátási lánc valamennyi érintett partnerének szolgáltatásában előnyös változásokat hozhat majd.

A Magyarországon eddig összesen több, mint 125 milliárd forintot befektető Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben 2 milliárd forintos beruházással hozta létre az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát. A 6500 négyzetméteres épületben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el és a vállalat ebből a raktárból szolgálja ki hazai és export partnereit. Belföldön a vállalat több mint 100 féle terméket forgalmaz és ezek 90 százalékát Magyarországon állítja elő, kétharmad részben magyar alapanyagból.

A hazai vállalat a 28 országban jelenlévő, csaknem 615 millió fogyasztót kiszolgáló Coca‑Cola HBC csoport legnagyobb exportőre, a hazai értékesítésen túl ma már több mint 40 féle terméket exportál 26 országba.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!