hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Cookie-mentesítene a P&G

Pritchard az amerikai reklámszövetség, az ANA konferenciáján mutatta be a részleteket, amiből kiderül, hogy a nagyszabású tesztet iparági csoportok, digitális platformok, média- és elemző cégek támogatták.

hirdetés

Marc Pritchard, a Procter & Gamble globális márkaigazgatója bejelentette, hogy a vállalat egy cookie-mentes adtech-megoldást tesztelt, ami jó eséllyel valóban működő megoldás tud lenni 2022 után, amikor a harmadik felek követőkódjait minden nagy böngészőből kivezetik. De ami megnyugvás a hirdetőnek, az komolyabb pánikot okozott az amerikai tévék körében, mert attól tartanak, hogy még inkább teret vesztenek a digitális reklámpiac ellenében – írja a kreativ.hu.

3rd party cookie nélkül az internetezőket nem lehet majd többé egyéni szinten kezelni (kisebb csoportokat lehet majd létrehozni az anonim adatok alapján), az Apple nemrég bevezetett újítása pedig megakadályozza, hogy egy applikáció tulajdonosa más alkalmazásokon is figyelje a tevékenységemet. Ez komolyan korlátozná a targetálási lehetőségeket – de Pritchard állítja, hogy ők megoldották a problémát. 

Pritchard előadásában kicsit szapulta a Nielsent a kisebbségek tulajdonában lévő médiumok mérése tekintetében, ezután bejelentette, amire fentebb már utaltunk: egy cross-platform mérési rendszert, ami ígéretes irányba halad, de a kemény tesztelés még hátra van, részben azért, mert a digitális szereplők szeretnék, ha a tévé is szerepelne ebben, amitől a tévétársaságok nyilvánvalóan ódzkodnak, hiszen attól félnek, hogy az olcsó online hirdetések miatt tovább esik a prémium tévés kontent értékesíthetősége. 

A probléma az, hogy meglévő tévés crossplatform-rendszereket is integrálniuk kell a saját megoldásukba, másrészt ott van az alapvető kérdés: hogyan lehet a különböző hosszúságú digitális és tévés hirdetések között megtalálni úgymond a közös nevezőt, lehet-e egy számegyenesre vetíteni ezek értékét?

Amiről szó van, az nem egy újfajta tracking módszer. A közönség elérésének, a reklámhatékonyság és a felhasználói élmény maximalizálásáról szól, mondják az érintettek, ami azt is jelenti, hogy talán csökkenhet a jelenleg gyilkos mennyiségben a userekre ömlő digitális reklámok mennyisége. Hogy a tévék ebben mennyire akarnak részt venni, és ha igen, mennyire jó szájízzel tudják ezt megtenni, az a jövő zenéje. A cross-platform mérések kora feltartóztathatatlanul jön – talán akkor járnak a tévék is a legjobban, ha bizonyos kontrollt tudnak gyakorolni afölött, hogy ez pontosan milyen formában valósul meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.