hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

CSR-díj

Doing Good: CSR Award elismerést kapott a K&H

CSR Award elismerést kapott a K&H a koronavírus leküzdését támogató társadalmi programjáért.

hirdetés

A vírusjárvány terjedésének megelőzését és annak kezelését is segítette a K&H adományozási programja, ami most elnyerte a Doing Good: CSR Award elismerését. Társadalmi szerepvállalásával a Bank hatékonyan, a lakossági és kkv ügyfeleivel közösen 50 millió forinttal segítette a kiemelt járványkórházak gyógyító-kutatómunkáját, miközben ösztönözte a vírusbiztos fizetési megoldások használatát.

A pandémiára reagálva, első alkalommal meghirdetett Doing Good: CSR Award azokat a vállalati kezdeményezéseket díjazta, amelyek más cégeket is segíthetnek, inspirálhatnak hasonló programok megvalósításában. A zsűri az alapján ítélte oda az elismerést, hogy az adott program mennyire valós társadalmi problémára fókuszál, milyen módon illeszkedik a vállalat tevékenységéhez és a megvalósított célok össztársadalmi szempontból mennyire lényegesek. Mindezek alapján a K&H Bank és Biztosító pénzügyi tudatosságra ösztönző egy hónapos adományozási kampánya az „Integrált CSR/Impact Befektetések” kategória oklevelét nyerte el. A 2020 májusában megvalósult kampányban a lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után 10 forint került adományozásra kiemelt járványkórházak számára, ezzel is ösztönözve a digitális banki termékek használatát a járvány idején. A program eredményeként május 31-ig közel 3 millió online tranzakcióra került sor, így a Bank – alapítványainak további pénzügyi hozzájárulásával – összesen 50 millió forintos támogatást nyújtott az Országos Korányi Pulmonológiai Intézetnek és a Dél-Pesti Centrumkórháznak 10 ezer nm2 speciális vírusölő padlófelület megvásárlásához és a vírusfertőzés leküzdését támogató immunterápiák kutatásához.

„Adományozási programunkkal az innováció nyújtotta lehetőségeket kiaknázva két célra fókuszáltunk: az egészségügyi intézmények gyógyító-kutatómunkájának támogatására és a vírus terjedésének megelőzését segítő online banki szolgáltatások alkalmazásának ösztönzésére. Így digitális szolgáltatásainknak köszönhetően hatékonyan, a lakossági és kkv ügyfeleinkkel, partnereinkkel és kollégáinkkal közösen a legnagyobb, a mindennapjainkat gyökeresen megváltoztató krízishelyzetben is segíthettünk, hiszen vezető pénzintézetként felelősek vagyunk a társadalomért, amiben dolgozunk és élünk” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója az elismerés kapcsán.

A kampány konkrét céljain és megvalósulásán túl a tavalyi évben a K&H Bank a vírushelyzethez igazította és digitalizálta szolgáltatásait. A pénzintézet mobilbankolással, e-PIN kóddal, 3000 dolgozó otthoni munkájával,

digitalizált hitelfolyósítással, számlakedvezményekkel, a K&H Biztosító pedig a járványhoz kötődő haláleset, kórházi napi térítés, keresőképtelenség, munkanélküliség esetén történő hitelkifizetéssel, hiteltörlesztés átvállalásával a vírus okozta egészségügyi, pénzügyi károkat csökkentve a radikálisan megváltozott körülmények között is lehetővé tette ügyfelei keresztül a társadalom számára, hogy teljes és egészséges életet élhessenek.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!