hirdetés
hirdetés
2021. január. 18., hétfő - Piroska.
hirdetés

Kötelezettségvállalás

Elismerték fenntarthatósági teljesítményéért a Coca-Cola HBC-t

A 2020 Dow Jones Fenntarthatósági Index – a vállalatok fenntarthatósági teljesítményét mérő legfontosabb, globális mutató – alapján ismét a Coca-Cola HBC lett Európa legfenntarthatóbb módon működő üdítőital-gyártója. A vállalat már tizedik éve dobogós a globális és európai üdítőital-gyártók között, az elmúlt nyolc év alatt pedig ez már a hetedik alkalom, amikor első helyen szerepel az európai rangsorban és a legmagasabb pontszámmal második helyezést ér el a világranglistán.

hirdetés

Az elismerést értékelve, Zoran Bogdanovic, a vállalat elnök-vezérigazgatója elmondta: „A koronavírus járvány minden eddiginél közelebb hozott bennünket a közösségeinkhez, ezért vagyok különösen büszke arra, hogy idén ismét elismerték munkatársaink és partnereink elkötelezettségét, amellyel pozitív társadalmi és környezeti hatást érünk el. Ez egy olyan vállalás, amely alapja a jövőbeni növekedésünknek és amely soha nem fog változni. Alázatosnak kell maradunk a kihívásokkal szemben és tudatában kell lennünk annak, hogy hosszú út áll még előttünk. Ez lesz a folyamatos sikerünk két kritikus eleme."

Ez az eredmény tovább bővíti a Coca-Cola HBC fenntarthatósági teljesítményének eddigi elismeréseit, mint amilyen az MSCI ESG, a CDP Climate Disclosure, az FTSE Russell ESG és az FTSE4Good Index.

Ehhez az elismeréshez 2019-ben a Coca-Cola HBC magyarországi leányvállalata a legfrissebb Fenntarthatósági Jelentésében olvasható tevékenységekkel járult hozzá, amely itt tekinthető meg.

 

2019-ben a cég ezekkel az intézkedésekkel járult hozzá a fenntarthatósági céljainak eléréséhez:

  • 2010-hez képest 25%-kal csökkentette szén-dioxid-kibocsátását, ráadásul két évvel a 2020-as céldátum előtt. 2010 óta összesen 1,53 millió tonna szén-dioxid-kibocsátást takarított meg.
  • Az áruk és nyersanyagok vásárlására fordított 3,2 milliárd euró több mint 98%-át a gyártás helyén költötte el, ezzel is támogatva a foglalkoztatást és a vállalkozásokat azokban az országokban, ahol működik;
  • Minden Coca-Cola rendszeren belüli munkahely átlagosan további 11,8 munkahely fenntartását támogatja;
  • Az #énjövőm társadalmi felelősségvállalási program 2017-es elindítása óta a Coca-Cola HBC vállalatcsoportja 28 országában több mint 203 865 fiatal vett részt a cég képzésein;
  • 2017-hez képest 7%-kal csökkentette a kockázatos területeken található telephelyein felhasznált víz mennyiségét;
  • Vezetői pozíciói 38%-át nők töltik be, 2025-re a cél az 50% elérése.
  • Öt országban négy ásványvíz márkájánál 100% -ban újrahasznosított PET-ből készült palackokat, két országban pedig 50%-ban újrahasznosított PET-ből készített félliteres Coca-Cola palackokat vezetett be;
  • A dolgozói elkötelezettségi felmérésen 90 százalékos eredményt ért el, ami 1%-kal meghaladta a FTSE 100 – a Londoni Értéktőzsde legfontosabb részvényeit tömörítő index – vállalatok átlagát.
  • A járvány első időszakában több mint 4 millió liter italt adományozott a frontvonalban dolgozóknak és élelmiszerbankoknak, emellett a The Coca-Cola Alapítvánnyal együtt összesen 10 millió dollárral támogatta a Vöröskereszt kezdeményezéseit és HORECA vevőpartnereit.

Fenntarthatósági küldetés

A Coca-Cola HBC 2018 szeptemberében hirdette meg 2025-ös fenntarthatósági céljait, amelyek hat fő területre koncentrálnak: a károsanyag-kibocsátás és a vízfelhasználás csökkentésére, a fenntartható vízgazdálkodásra, a Hulladékmentes Világra, az alapanyagok fenntartható forrásból való beszerzésére, az egészséges táplálkozásra, valamint a cég munkatársainak és közösségeinek jólétére. A fent megnevezett területeken az elmúlt években már jelentős eredményeket tudott elérni a társaság, a célok teljesítése pedig a terveknek megfelelő ütemben halad.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!