hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Márkaépítés

Employer branding feladatokkal bízta meg a Positive Adamsky-t a NetPincér

Meghívásos tender keretében választotta ki a NetPincér a Positive Adamsky-t a cég munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos feladatainak ellátására.

hirdetés

Az ügynökség mostantól a NetPincér PR kommunikációs és social media feladatai mellett a vállalat employer branding stratégiájának kialakításáért és operatív megvalósításáért is felel.

2019 augusztusa óta dolgozik a NetPincér a Positive Adamsky-val. Ennek keretében másfél éve az ügynökség felel a márka social media felületeinek kezeléséért, több, mint egy éve pedig a PR kommunikációs feladatok ellátásáért is, alkalmanként pedig integrált kampányok tervezésében és kivitelezésében is támogatja a berlini központú Delivery Hero magyarországi leányvállalatát.

A ma már több, mint 250 főt foglalkoztató NetPincér háttércsapata dinamikusan növekszik, éppen ezért a jövőben az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt szeretnének fektetni a munkáltatói márkaépítésre. A vállalat célja, hogy Magyarország egyik legjobb munkahelyévé váljon és ahogyan eddig, ezután is vonzza az ország kiemelkedő szakembereit.

Az elmúlt időszakban minden téren sokat fejlődött a cég, a gyors növekedés mellett azonban egyre nagyobb kihívás az igazi tehetségek megtalálása. Ezért írta ki meghívásos tenderét a NetPincér, amelyen a Positive Adamsky csapatát választotta a vállalat az employer branding feladatok ellátására.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!