hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

Evett Ön már Milkás krémsajtot?

A Philadelphia krémsajt különleges ízvilágával is kiemelkedik a krémsajtok közül. A hazánkban már kapható négy klasszikus Philadelphia krémsajt család idén egy ötödik taggal bővült, s már a Milka csokoládés ízesítésű változat is elérhető a boltok polcain.

 

hirdetés

A Philadelphia Milka a natúr krémsajt és az alpesi tejcsokoládé házasításával jött létre, egy új műfajt teremtve az édes és a sós szendvicskrémek között. Nemcsak szendvicsekhez ideális választás, de rengeteg desszert és sütemény elkészítéséhez használható. Akár édes vagy sós desszertekhez, vagy mascarpone sajt helyett is ideális. Kereskedelmi forgalomban 150 grammos kiszerelésben vásárolható meg.

A klasszikus Philadelphia krémsajtok felhasználása is határtalan lehetőségeket rejt. A Natúr, a Light, a Zöldfűszeres és a Feta és Uborka ízesítésű változatok is egyaránt fogyaszthatóak hidegen, szendvicsek alapjaként, de főzéshez is kiválóan alkalmazhatóak. Ezzel nemcsak megkönnyítik a modern háziasszonyok dolgát a konyhában, de minden alkalommal a megszokott minőséget és ízt is biztosítják a vásárlóknak, így az elkészített ételek is látványos sikert arathatnak. A Philadelphia krémsajtokkal könnyedén helyettesíthető a főzőtejszín, a tejföl, a vaj, a margarin, vagy különböző sajtok is. A Philadelphia krémsajtok remek megoldást kínálnak mindazoknak, akik nem csak a gyorsaságra, de a minőségi és egészséges ételek fogyasztására is törekednek.

Valamennyi sós Philadelphia krémsajt 125 grammos kiszerelésben vásárolható meg. A klasszikus natúr krémsajt mellett 1985 óta már a light és zöldfűszeres verzió is a vásárlók nagy kedvencévé vált, 2010-ben pedig a fetás és uborkás Philadelphia nyűgözte le az ínyenceket, akik szeretik a kecske- és juhsajtot is.

 

Az első krémsajtot még 1872-ben William Lawrence, amerikai tejtermelő készítette el. A Philadelphia márkanevet később, 1880-ban kapta, mert abban az időben a legjobb minőségű élelmiszerek fővárosaként tekintettek Philadelphiára. A New York-i Phenix Cheese Company 1903-ban megvásárolta a Philadelphia védjegyet, az 1928-as egyesülés óta pedig már a Kraft Cheese Company gyártja a krémsajtokat. A Philadelphia termékek hazai forgalmazója a White Lake Kft.

Temesvári Kornél, White Lake ügyvezető

A White Lake Kft. tejipari és szárazáru termékek márkaképviseletét, kizárólagos forgalmazását látja el Magyarországon. Teljes körű szolgáltatást nyújt partnereinek, beleértve a marketing, a kereskedelem, valamint a logisztikai tevékenységek területeit. A vállalat kizárólag az európai piacon elismert cégek megbízható márkáival, jó minőségű termékeivel dolgozik. Legnagyobb tejipari beszállító között szerepel a Nordmilch AG, a Kraft Foods, a Humana Milchindustrie, a Le Groupe Bel és a Frischli GmbH is

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.