hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 26., csütörtök - Virág.
hirdetés

Evett Ön már Milkás krémsajtot?

A Philadelphia krémsajt különleges ízvilágával is kiemelkedik a krémsajtok közül. A hazánkban már kapható négy klasszikus Philadelphia krémsajt család idén egy ötödik taggal bővült, s már a Milka csokoládés ízesítésű változat is elérhető a boltok polcain.

 

hirdetés

A Philadelphia Milka a natúr krémsajt és az alpesi tejcsokoládé házasításával jött létre, egy új műfajt teremtve az édes és a sós szendvicskrémek között. Nemcsak szendvicsekhez ideális választás, de rengeteg desszert és sütemény elkészítéséhez használható. Akár édes vagy sós desszertekhez, vagy mascarpone sajt helyett is ideális. Kereskedelmi forgalomban 150 grammos kiszerelésben vásárolható meg.

A klasszikus Philadelphia krémsajtok felhasználása is határtalan lehetőségeket rejt. A Natúr, a Light, a Zöldfűszeres és a Feta és Uborka ízesítésű változatok is egyaránt fogyaszthatóak hidegen, szendvicsek alapjaként, de főzéshez is kiválóan alkalmazhatóak. Ezzel nemcsak megkönnyítik a modern háziasszonyok dolgát a konyhában, de minden alkalommal a megszokott minőséget és ízt is biztosítják a vásárlóknak, így az elkészített ételek is látványos sikert arathatnak. A Philadelphia krémsajtokkal könnyedén helyettesíthető a főzőtejszín, a tejföl, a vaj, a margarin, vagy különböző sajtok is. A Philadelphia krémsajtok remek megoldást kínálnak mindazoknak, akik nem csak a gyorsaságra, de a minőségi és egészséges ételek fogyasztására is törekednek.

Valamennyi sós Philadelphia krémsajt 125 grammos kiszerelésben vásárolható meg. A klasszikus natúr krémsajt mellett 1985 óta már a light és zöldfűszeres verzió is a vásárlók nagy kedvencévé vált, 2010-ben pedig a fetás és uborkás Philadelphia nyűgözte le az ínyenceket, akik szeretik a kecske- és juhsajtot is.

 

Az első krémsajtot még 1872-ben William Lawrence, amerikai tejtermelő készítette el. A Philadelphia márkanevet később, 1880-ban kapta, mert abban az időben a legjobb minőségű élelmiszerek fővárosaként tekintettek Philadelphiára. A New York-i Phenix Cheese Company 1903-ban megvásárolta a Philadelphia védjegyet, az 1928-as egyesülés óta pedig már a Kraft Cheese Company gyártja a krémsajtokat. A Philadelphia termékek hazai forgalmazója a White Lake Kft.

Temesvári Kornél, White Lake ügyvezető

A White Lake Kft. tejipari és szárazáru termékek márkaképviseletét, kizárólagos forgalmazását látja el Magyarországon. Teljes körű szolgáltatást nyújt partnereinek, beleértve a marketing, a kereskedelem, valamint a logisztikai tevékenységek területeit. A vállalat kizárólag az európai piacon elismert cégek megbízható márkáival, jó minőségű termékeivel dolgozik. Legnagyobb tejipari beszállító között szerepel a Nordmilch AG, a Kraft Foods, a Humana Milchindustrie, a Le Groupe Bel és a Frischli GmbH is

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!